۰ نفر

افت ۴۰درصدی درآمد فعالان صنف تزیینات

۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵
کد خبر: 184713
افت ۴۰درصدی درآمد فعالان صنف تزیینات

رییس اتحادیه تزیینات تهران گفت: با وجود اینکه در اسفندماه فعالان صنف تزیینات بیشترین درآمد را نسبت به سایر ماه‌های سال دارند، در ماهی که گذشت درآمدها نسبت به سال قبل 40 درصد کمتر شد.

بهروز چوداری میلانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص وضعیت صنف تزیینات در سال 95 گفت: بازار فعالان صنف تزیینات همواره مقطعی است، اما در سالی که گذشت به دلیل رکود در بخش مسکن مقاطع بیکاری های شاغلان این صنف طولانی تر بود.

وی افزود: در ماه های پایانی سال 95 وضعیت در صنف تزیینات بهتر بود، به طوری که در فاصله بین دی ماه تا اسفند ماه میانگین درآمدی افزایش 10 درصدی داشت، اما در همین مقطع نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش درآمدی داشتیم. در سالی که گذشت افزایش درآمد به حدی نبود که جوابگوی مخارج فعالان صنف در اوقات بیکاری سال جدید باشد.

رییس اتحادیه تزیینات تهران با اشاره به اینکه فروردین ماه زمان بیکاری فعالان صنف تزیینات است، خاطر نشان کرد: بازار تزیینات به طور کامل رقابتی شده است و همین موضوع باعث شده که مواد مورد استفاده در این صنف با حداقل سود به فروش برسد و کاهش هزینه ارائه خدمات به منظور افزایش تقاضا مهیا نیست.