۰ نفر

نارضایتی خود از واحدهای صنفی را پیگیری کنید

۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴
کد خبر: 183285
نارضایتی خود از واحدهای صنفی را پیگیری کنید

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: مردم درصورت نارضایتی از عملکرد واحدهای صنفی، شکایات خود را از طریق اتاق اصناف پیگیری کنند.

شهباز حسن‌پور بیگلری با تاکید برلزوم نظارت بر بازار در ایام تعطیلات عید گفت: با برنامه‌ریزی که از سوی اتاق اصناف کشور صورت گرفت، تلاش شده که بازار شب عید تنظیم و مدیریت شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبِنا، نماینده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه ملت افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی میزان معاملات در ایام پایانی سال درحد مطلوب نبود و این موضوع به زیان واحدهای اقتصادی بوده است. 

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از بازرسان اصناف توسط دولت گفت: در صورتی که بازرسی و نظارت در فعالیت‌های اقتصادی موثر باشد از بسیاری از تخلف‌های اقتصادی جلوگیری می‌شود.

حسن پور بیگلری افزود: اصناف کشور براساس قانون نظام صنفی زیرنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و باید در این رابطه هماهنگی‌ها مناسب باشد.

وی افزود: براساس برنامه‌ر‌یزی اتاق اصناف، در ایام عید نوروز بازرسی‌‌ها و نظارت‌ها از سوی بازرسان انجام می‌شود و مردم درصورت نارضایتی از عملکرد واحدهای صنفی، شکایات خود را از طریق اتاق اصناف پیگیری کنند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با هرگونه سوءاستفاده و تخلف از سوی واحدهای صنفی برخورد می‌شود.