۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

جزییات نامه نگاری اتاق تهران با معاون اول/ قبول اظهارنامه مالیاتی بنگاه های کوچک و متوسط از سوی سازمان مالیاتی

۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۴
کد خبر: 175281
جزییات نامه نگاری اتاق تهران با معاون اول/ قبول اظهارنامه مالیاتی بنگاه های کوچک و متوسط از سوی سازمان مالیاتی

رییس اتاق تهران از موافقت سازمان مالیاتی برای مورد قبول واقع شدن اظهارنامه مالیاتی بنگاه های کوچک و متوسط بدون دخالت ممیز خبر داد .

به گزارش اقتصادآنلاین ، مسعود خوانساری در بیست و سومین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، با بیان اینکه کره جنوبی با تعداد محدودی از شرکت ها مانند هیوندا، سامسونگ و ... توانسته از رشد و توسعه برخوردار شود، گفت:در ایران ما نیز باید بخش خصوصی را توسعه دهیم  چرا که این امر می تواند موجب بارورتر شدن اقتصاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جلسه ای که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد انتظارات اتاق تهران مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: به این جمع بندی رسیدیم که کمیته مشترکی بین اتاق و نمایندگان تهران در مجلس با حضور ١٠ نماینده از اتاق و١٠ نماینده از مجلس تشکیل شود  تا مسائل فعالان بخش خصوصی مطرح شود.

رییس اتاق بازرگانی تهران به توافق با دولت  اشاره و تصریح کرد: در خرداد ماه اولویت ها طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور اعلام شد که  معاف کردن تفاوت نرخ تسعیر ارز، بازگشت ارزش افزوده کالاهای صادراتی و اینکه اظهارنامه  مالیاتی بنگاه های کوچک و متوسط مورد قبول قرارگیرد را در بر می گرفت.

وی  افزود: سازمان مالیاتی ابتدا موافق این موضوع نبود اما توافق نهایی روز گذشته صورت گرفت و به نظر می رسد از هفته آینده اظهارنامه بنگاه های کوچک و متوسط مورد قبول قرار گیرد و ممیزی ورود پیدا نکند.