۰ نفر

جهانگیری از دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بازدید کرد

۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰
کد خبر: 168759
جهانگیری از دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهوری با حضور در محل برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور، از غرفه های محصولات، صنایع دستی، آداب و فرهنگ روستاییان این نمایشگاه بازدید کرد.

«اسحاق جهانگیری» شامگاه چهارشنبه ضمن بازدید از این نمایشگاه از دستاوردها و خدمات دستگاه های اجرایی مرتبط با روستاها و مناطق عشایری نیز دیدن کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمت رسانی به روستاها و مناطق عشایری، موسسات خیریه، تولید کنندگان محصولات، صنایع دستی و روستایی تمامی استان ها و شهرستان های کشور، حضور دارند.

عرضه غذاهای سنتی و محلی و اجرای مراسم آیینی در فضای متبوع روستایی «به منزله ایران کوچک در قلب پایتخت» از برنامه های این نمایشگاه چهار روزه است.

ارایه محصولات و توانمندی های استانها و شهرستانها، نمایشگاه نوآوری ها و ایده های نو، روستای نمادین، چادرهای عشایری در ایل نمادین، نمایشگاه عملکرد دستگاه های ملی، سازمان های مردم نهاد و شرکت های بوم گردی، بخش بین الملل و انجمن دوستی ایران و سایر کشورها، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه عکس و سالن پخش فیلم ، محوطه مراسم آیینی و بازی های بومی و محلی، سفره خانه و چایخانه سنتی و محوطه بازی کودک نیز از بخش های مختلف این نمایشگاه است.

این نمایشگاه توسط همه دستگاه های اجرایی کشور با محوریت معاونت توسعه روستایی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و ساعت بازدید از آن ساعت 10 صبح الی 17 بعدازظهر می باشد.