۰ نفر

توقیف محموله ۱۵ میلیاردی پارچه قاچاق در سیستان و بلوچستان

۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۹
کد خبر: 145352
توقیف محموله ۱۵ میلیاردی پارچه قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف محموله پارچه‌های خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در بازرسی از این خودروها تعداد 6677 طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سردار حسین رحیمی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در امر قاچاق پارچه و انتقال به استان ‌های مرکزی کشور، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع، مأموران انتظامی ایست و بازرسی "مسجد حضرت ابوالفضل ایرانشهر" هنگام کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و این خودروها را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها تعداد 6677 طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سردار رحیمی از دستگیری سه متهم در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: خودروهای توقیفی و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اقتصاد ملّی با جدّیت و قاطعانه و در چارچوب قانون با قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.