۰ نفر

برای نگهداری ارزهای دیجیتال چه روشی مطمئن‌تر است؟

۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰
کد خبر: 449721
برای نگهداری ارزهای دیجیتال چه روشی مطمئن‌تر است؟

نحوه نگهداری دارایی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. از این رو، یافتن بستری امن و مطمئن برای نگهداری هر دارایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به ماهیت دیجیتال ارزهای رمزنگاری شده، نگهداری از آن‌ها نیز بر خلاف ارزهای سنتی به صورت کاملا دیجیتال صورت می‌پذیرد. با توجه به محبوبیت روز‌افزون ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران برای حفظ امنیت دارایی خود از کیف پول‌های متنوعی استفاده می‌کنند.

علاقمندان به بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، با ثبت نام در سایت‌های مختلف از مزایای خرید و فروش این رمز ارزها بهره‌مند می‌شوند. در همین راستا سامانه ارائه کیف پول رایگان و تبادل رمزارزهای اکسکوینو با ایجاد بستری قابل اعتماد جهت نگهداری دارایی‌های دیجیتال، تمامی خدمات مربوط به کیف پول رایگان و امن را به کاربران این حوزه ارائه می‌دهد. به محض ثبت نام کاربران در سامانه اکسکوینو، 22 کیف پول رایگان و متمرکز مخصوص هر رمز ارز توسط این سامانه ساخته و در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. اکسکوینو اولین سامانه ایرانی است که کیف پول رایگان مخصوص هر ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران اکسکوینو با استفاده از کیف پول‌های امن و متمرکز این سایت می‌توانند به راحتی منابع ارزی خود را مدیریت کرده و با معامله ارزهای مختلف، دارایی خود را افزایش دهند.

امنیت در کیف پول دیجیتال = حفظ سرمایه

سرمایه‌گذاران و تریدرها با استفاده از کیف پول‌های دیجیتال، دارایی مورد نظر خود را به سایر کیف پول‌ها انتقال می‌دهند. در حقیقت، تمام اطلاعات مربوط به موجودیت ارزهای دیجیتال بر روی بلاک چین ذخیره شده است. کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، نرم افزارهایی هستند که به منزله یک رابط بین شما و بلاک چین‌های مختلف عمل کرده و نقل و انتقالات آن‌ها را ممکن می‌سازند. بدین جهت، انتخاب کیف پول مناسب و امن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتخاب شما کیف پول داخلی یا خارجی؟

به دلیل اعمال تحریم‌های جدی علیه ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی با آن روبه‌رو هستند، نگهداری دارایی‌ها در این صرافی‌ها با ریسک بالایی همراه است. صرافی های خارجی بسیاری وجود دارند که به بهانه تحریم‌ها، دسترسی ایرانیان را به دارایی‌هایشان مسدود کرده و هیچ دلیل قانع کننده‌ای نیز برای اقدامات خود ارائه نکردند.

بهترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال کاربران ایرانی، ثبت نام در سایت‌های مطمئن و ایمن داخلی است که با بهره‌گیری از تیم پشتیبانی شبانه روزی فارسی زبان، در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، آن‌ها را در امر نگهداری از دارایی‌هایشان کمک می‌کنند.

سامانه دانش‌بنیان اکسکوینو یکی از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تامین امنیت دارایی سرمایه‌گذارن به شمار می‌رود. این سامانه، کیف پول‌های اختصاصی و رایگان هر کاربر را توسط یک اپلیکیشن با رابط کاربری آسان در اختیار وی قرار می‌دهد. دارندگان این کیف پول‌ها به راحتی می‌توانند رمز ارز مورد نظر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و با ترید در این حوزه به کسب سود بپردازند. اکسکوینو با تامین امنیت تراکنش‌های کاربران، احتمال از دست رفتن سرمایه را به صفر می‌رساند.

ویژگی‌های برجسته یک کیف پول امن

از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول‌های اکسکوینو می‌توان به دسترسی کاملا رایگان هر کاربر به بیش از 20 کیف پول اختصاصی برای هر ارز اشاره کرد. همچنین، وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت فوق‌العاده دارایی‌های کاربران، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر (ترید) در بستری یکپارچه و امن، دسترسی سریع به دارایی‌ها از طریق اپلیکیشن اندروید و حفاظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین المللی، این کیف پول را از سایر کیف پول های موجود متمایز می‌سازد.  

تیم اکسکوینو به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان ایرانی در زمینه ارائه خدمات رمز ارزها، همواره در تلاش است نوین‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات کیف پول رمز ارز را در بستری امن و قابل اطمینان برای کاربران گرامی فراهم نماید.

سرمایه گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال در ایران می توانند از طریق ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن اکسکوینو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی به مدیریت کیف پول‌های اختصاصی خود بپردازند.