۰ نفر

تخفیف «پشتیبان» برای کاربران فضای ذخیره سازی ابری

استفاده رایگان از پهنای باند با هدف حمایت از کسب و کارها

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۳۷
کد خبر: 438511
 استفاده رایگان از پهنای باند با هدف حمایت از کسب و کارها

«ذخیره ساز ابری پشتیبان» اعلام کرده است برای یک دوره‌ی 40 روزه از 6 فروردین ماه 99 تخفیف 100 درصدی و رایگان در مصرف پهنای باند برای کاربران خود درنظر گرفته است.

ذخیره ساز ابری پشتیبان که خدمات نگهداری و اشتراک گذاری فایل بر بستر رایانش ابری (Cloud Storage) ارائه می‌کند، امروز در وب‌سایت خود اعلام کرده است، برای یک دوره‌ی 40 روزه از 6 فروردین ماه برای همه ی کاربران خود تخفیف 100درصدی و رایگان در مصرف پهنای باند در نظر گرفته است. این تخفیف در همه‌ی صورت حساب‌های صادرشده از تاریخ ۷ فروردین اعمال شده است.

همچنین برای کسب‌وکارهای آنلاین، وب‌سایت‌های با محوریت آموزش و انتشار محتوای ارزشمند که تا پایان خردادماه فایل‌های خود را به فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان منتقل کنند تا ۴۰ روز تخفیف۱۰۰درصدی درنظر خواهند گرفت.

در متنی که در وب‌سایت «پشتیبان» منتشر شده، آمده است: «ما هم در پشتیبان، شرایط دشواری را تجربه می‌کنیم. به خاطر مسئولیت اجتماعی که برای خودمان قائل هستیم، تصمیم داریم قدمی کوچک در این شرایط ویژه برداریم.... وب‌سایت‌های آموزشی و محتوایی، معمولا کسب و کارهای کوچک یا متوسطی هستند که در این شرایط سخت قرنطینه و دورکاری، ارزش و جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند. ما در پشتیبان افتخار می‌کنیم که میزبان جمع کثیری از آنان هستیم. این کار شاید قدم کوچکی باشد در حمایت از کاربران عزیزمان که به راه و همت زیبایشان ایمان داریم.»