۰ نفر

نسخه جدید سایت تجاری اسنپ تریپ رونمایی شد

۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۲۷
کد خبر: 312637
نسخه جدید سایت تجاری اسنپ تریپ رونمایی شد

نسخه جدید وب‌سایت تجاری اسنپ‌ تریپ رونمایی شد.

 مجموعه اسنپ‌ تریپ از بزرگ‌ترین سامانه‌های آنلاین رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در ایران است. خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان شرکتی، در کنار مشتریان عادی، همیشه از اهداف  اسنپ‌ تریپ بوده است؛ به‌ همین منظور این مجموعه از چندی پیش برای راه‌اندازی بستری ویژه و مبتنی بر وب برای ساماندهی سفرهای کاری و رفاهی شرکت‌ها و ارائه خدمات به آژانس‌های مسافرتی اقدام کرده بود. این سامانه شهریور امسال نسخه جدید سایت تجاری‌اش را در اختیار شرکت‌ها و آژانس‌ها قرار داد.

 نسخه جدید سایت تجاری اسنپ تریپ هم‌اکنون در دسترس شرکت‌ها و آژانس‌ها قرار گرفته است. به این نسخه امکانات جدیدی از جمله امکان مشاهده نظرات، ثبت نظر و بررسی جامع‌تری از اطلاعات هتل‌ها اضافه شده، همچنین رابط کاربری این نسخه بهبود پیدا کرده است.

س

اسنپ تریپ، سامانه آنلاین رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، از همان روزهای نخست فعالیتش متوجه شد شرکت‌ها برای ساماندهی سفرهای کاری‌شان به خدماتی نیاز دارند، به همین دلیل این مجموعه سرویس‌دهی به شرکت‌ها و سازمان‌ها را در برنامه‌ کاری‌اش قرار داد و مدتی بعد سایت مخصوص مشتریان تجاری‌اش را راه‌اندازی کرد.

شرکت‌ها و سازمان‌ها بعد از ثبت‌نام می‌توانند وارد این سایت شوند، هتل‌ها را مقایسه کنند و از بین ۸۰۰ هتل داخلی مناسب‌ترین گزینه را برای سفرهای کاری‌ و رفاهی مجموعه‌شان انتخاب کنند. مشتریان تجاری اسنپ تریپ پس از عقد قرارداد از دیگر خدمات سرویس تجاری این مجموعه بهره می‌برند و از این طریق می‌توانند در زمان و هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند؛ برای مثال تخفیف‌های ویژه‌ای که به شرکت‌های همکار تعلق می‌گیرد یا شیوه‌های مختلف پرداخت که بسته به نوع قرارداد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به شرکت‌ها و سازمان‌ها فرصت می‌دهد تا هزینه‌هایشان را کاهش دهند. از طرفی تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های همکار اسنپ تریپ ادمین اختصاصی خودشان را دارند و برای پیگیری امور مختلف رزرو، پرداخت، کنسلی، روند مالی و… ناچار نیستند با چند نفر در ارتباط باشند و  از این طریق می‌توانند در زمان و نیروی انسانی‌شان صرفه‌جویی کنند.

سس

فقط شرکت‌ها و سازمان‌ها نیستند که می‌توانند از سایت تجاری اسنپ تریپ استفاده کنند، آژانس‌های مسافرتی هم با ثبت‌نام در این سایت و ثبت‌ قرارداد می‌توانند برای رزرو گروهی هتل یا حتی رزروهایی با تعداد کمتر اقدام کنند. رزرو هتل در روزهای شلوغ و پرمسافر از مهم‌ترین نیازهای بسیاری از آژانس‌های مسافرتی است،  این مجموعه با بیش از ۸۰۰ هتل در سرتاسر ایران همکاری دارد و می‌تواند با تامین این نیاز باری از دوش آژانس‌های همکار بردارد، همچنین آژانس‌های همکار اسنپ‌ تریپ بسته به میزان فروششان از تخفیف‌های پلکانی بهره می‌برند و از این طریق حاشیه‌سود بهتری خواهند داشت.

سرویس تجاری اسنپ‌ تریپ به ارائه خدمات مربوط به سفر محدود نیست، این مجموعه از صفر تا صد برگزاری همایش‌های شرکت‌ها را هم بر عهده می‌گیرد؛ رزرو مناسب‌ترین هتل برای اقامت مهمانان، تامین محل برگزاری همایش، پذیرایی، چاپ بنرها و … نمونه‌هایی از خدمات مربوط به برگزاری همایش‌ها از سوی اسنپ تریپ هستند. شرکت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد اسنپ تریپ با استفاده از این خدمات می‌توانند هزینه‌های برگزاری همایش‌هایشان را به‌ طور چشمگیری کاهش دهند.