۰ نفر

عرضه مدل جدید لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷
کد خبر: 304882
عرضه مدل جدید لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

شرکت مایکروسافت لپ تاپ سرفیس پرو 6 خود را بعد از مدتها انتظار عرضه کرده است. استفاده از پردازنده های پیشرفته نسل هشتم اینتل از جمله مهم ترین ویژگی های لپ تاپ مذکور است.

به گزارش پی سی مگ، شرکت مایکروسافت لپ تاپ سرفیس پرو 6 خود را بعد از مدتها انتظار عرضه کرده است. استفاده از پردازنده های پیشرفته نسل هشتم اینتل از جمله مهم ترین ویژگی های لپ تاپ مذکور است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، قیمت پایه این لپ تاپ 899 دلار است و پردازنده 4 هسته ای آن 67 درصد قدرتمندتر از پردازنده های قبلی آن است.

این لپ تاپ که با جداشدن صفحه کلید به شکل یک تبلت درمی آید 771 گرم وزن دارد و دارای نمایشگر 12.3 اینچی با دقت 2736 در 1824 پیکسل است. چهار میکروفون قدرتمند کیفیت صدای بهتری را نیز برای علاقمندان به ارمغان می آورد.

شارژ کامل این لپ تاپ به دو ساعت زمان نیاز دارد و سرفیس پروی 6 بعد از شارژ کامل به مدت 15 ساعت قابل استفاده است.

این تبلت از 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه SSD بهره می برد که البته کاربران قادر به سفارش آن با 1ترابایت حافظه SSD نیز خواهند بود. مایکروسافت برای جدیدترین تبلت خود 8 و 16 گیگابایت رم در نظر گرفته است. یک نکته عجیب عدم وجود پرت USB-C در این لپ تاپ است. پردازنده گرافیکی این محصول هم UHD Graphics 620 و تولید اینتل است.