۰ نفر

دسترسی به اینترنت در 130 کشور با "اسکای روم"+تصاویر

۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۱۰
کد خبر: 301337
دسترسی به اینترنت در 130 کشور با "اسکای روم"+تصاویر

یک شرکت فناوری، ابزار جدیدی ابداع کرده که قابلیت اتصال به اینترنت را در سفرها فراهم می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اتصال به اینترنت در هنگام سفر، بسیار مهم است زیرا ممکن است گاهی برای پیدا کردن مسیر مورد نظر یا محلی برای استراحت، به اپلیکیشن‌های خاصی مانند "گوگل‌مپ" نیاز داشته باشید.

شرایط وای‌فای هتل‌ها، معمولا غیرقابل پیش‌بینی است و خریدن یک سیم‌کارت جدید در مقصد، راه حل پرهزینه‌ای محسوب می‌شود و به معنای خاموش کردن سیم‌کارت قبلی است چرا بسیاری از کاربران گوشی دوسیم کارت ندارند. چنین مشکلاتی موجب شده شرکت فناوری "اسکای‌روم" (Skyroam)، ابزاری ابداع کند که بتوان آن را در سفرهای خارجی، به راحتی مورد استفاده قرار داد و در بسیاری از کشورها به اینترنت دسترسی داشت.

این ابزار موسوم به "اسکای‌روم سولیس" (Skyroam Solis)، یک مودم دیسک‌مانند به رنگ نارنجی است که نوعی وای‌فای و پاوربانک محسوب می‌شود و نیازی به سیم‌کارت ندارد.

اسکای‌روم سولیس که قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد، امکان داشتن یک وای‌فای شخصی را برای کاربر فراهم می‌کند. اتصال به این ابزار، نیازمند رمز عبور است و می‌تواند به شبکه‌های اینترنت در دسترس خود، متصل شود. گفتنی است که پنج کاربر می‌توانند به طور همزمان به این وای‌فای متصل شوند.

برای روشن کردن اسکای‌روم سولیس، فشار دکمه آن کافیست. سپس، دکمه وای‌فای که در قسمت بالای آن قرار دارد، روشن می‌شود و هنگام برقرای اتصال، به رنگ سفید درمی‌آید. پس از این مراحل، امکان اتصال به وای‌فای شخصی برای کاربر، فراهم خواهد بود.

فرآیند اتصال، چند دقیقه زمان می‌برد اما اگر آن را تنظیم کنید و به قسمت جزئیات ابزار وارد شوید، تنها فشار دکمه وای‌فای برای برقراری اتصال کافیست.

یک باتری بزرگ با اندازه شش هزار میلی‌آمپر ساعت، درون اسکای‌روم سولیس قرار دارد که با استفاده از یک پورت USB-C قابل شارژ است. این پورت، در پشت ابزار قرار گرفته و می‌توان آن را به یک آداپتور USB متصل کرد.

این ابزار، امکان اتصال به اینترنت را در بیش از 130 کشور فراهم می‌کند که اسامی آنها در وب‌سایت شرکت اسکای‌روم، قابل دسترسی است.

قیمت اسکای‌روم سولیس، 150 دلار تعیین شده است.

57746389

57746390

57746392