۰ نفر

گلکسی "اس" با "نوت" ادغام می‌شود

۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۹
کد خبر: 286783
گلکسی "اس" با "نوت" ادغام می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد دو سری از گوشی‌های پرچمدار خود یعنی گلکسی اس و گلکسی نوت را با هم ادغام کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت TrustedReviews، از آنجا که خانواده‌های پرچمدار و بالارده از گوشی‌های هوشمند سامسونگ شباهت‌های بی‌شماری به هم دارند، حالا به نظر می‌رسد که این شرکت تکنولوژی کره ای قصد دارد با ادغام دو سری از پرچمداران محبوب خود یعنی گوشی‌های سری گلکسی اس (Galaxy S) و سری گلکسی نوت ( Galaxy Note)، به سودآوری و افزایش بازدهی خود کمک کند.

به تازگی یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی اعلام کرده است که جی لی – رئیس هیات مدیره شرکت سامسونگ – تصمیم گرفته است به دلایلی خط تولید گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گلکسی اس را با خانواده گلکسی نوت ادغام و یکی کند که این امر از نظر آن‌ها بسیار منطقی و درست محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین دلایل این تصمیم می‌تواند آن باشد که بسیاری از مشتریان گوشی های رده پایین و میان رده مختص مشتریان گوشی‌های چینی است و از طرفی دیگر نیز مشتریان گوشی‌های بالارده نیز از قیمت بالای محصولات پرچمدار همواره گلایه و شکایت دارند.

کارشناسان فعال در این شرکت همچنین بر این باورند که بخش اعظمی از مشتریان و مصرف‌کنندگان دلیلی برای خریداری و تهیه گلکسی نوت 8 بجای گلکسی اس 8 نمی‌بینند، چراکه بسیاری از قابلیت‌های آن‌ها دقیقا همانند همدیگر است.

این امر درنهایت به کاهش فروش پرچمداران و گوشی‌های بالارده از سری‌های گلکسی اس و گلکسی نوت می‌شود و حالا به نظر می‌رسد که شرکت تولیدکننده آن‌ها می‌خواهد به فکر چاره‌ای اساسی بیفتد.