۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رونمایی از گوشی هوشمند مجهز به دوربین سلفی 25مگاپیکسلی/ بررسی گوشی Find X

۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱
کد خبر: 279892
رونمایی از گوشی هوشمند مجهز به دوربین سلفی 25مگاپیکسلی/ بررسی گوشی Find X

شرکت چینی oopo از گوشی هوشمند جدید خود با دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی کشویی رونمایی کرد.

اقتصادآنلاین - محمد ممتازپور؛ این دستگاه هوشمند Find X نام دارد و دوربین سلفی آن در زمان خاموشی، به طور خودکار مخفی می‌شود و هنگامی که کاربر قصد عکاسی یا فیلمبرداری را دارد، لنز آن به طور کشویی نمایان می‌شود.

Find X ،از حسگر‌های سه بعدی تشخصی چهره نیز بهره می‌برد که به راحتی می‌تواند صورت افراد را شناسایی کند. این حسگرها در کنار لنز دوربین تعبیه شده و در زمان باز کردن قفل گوشی، به منظور شناسایی کاربر از داخل بدنه گوشی به بیرون حرکت می‌کنند.

نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه این گوشی  ۹۲.۲۵ درصد عنوان شده که به این ترتیب یکی از کم حاشیه‌ترین گوشی‌های دنیا است. این صفحه نمایش از نوع OLED با کیفیت +FHD است.

گوشی Find X

دوربین اصلی این گوشی دوگانه بوده و مانند دوربین سلفی آن در زمان بیکاری  به طور کشویی، مخفی می‌شود. این دوربین از دو لنز 16 و 25 مگاپیکسلی بهره گرفته است. به گفته مدیران شرکت بارگذاری اپلیکیشن دوربین این گوشی تنها 0.5 ثانیه زمان می‌برد.

Snapdragon 845 وظیفه پردازش داده‌ها را برعهده دارد و یک حافظه رم 8 گیگابایتی در کنار این پردازنده قدرتمند قرار گرفته است. میزان حافظه داخلی این گوشی نیز 256 گیگابایت است.

باتری این محصول 3730 میلی آمپری است که از فناوری شارژ سریع VOOC ، پشتیبانی می‌کند.

این گوشی زیبا ازماه آگوست با قیمت 1150 دلار روانه بازار می‌شود.