۰ نفر

دریافت نسخه آزمایشی رایگان اپلیکیشن‌های پولی در اپ استور اپل

۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۲۸
کد خبر: 277444
دریافت نسخه آزمایشی رایگان اپلیکیشن‌های پولی در اپ استور اپل

اپل که به تازگی قوانین فروشگاه اینترنتی اپ استور را به روز رسانی کرده است، به کاربران اپلیکیشن های پولی این امکان را می دهد پیش از پرداخت پول، نسخه آزمایشی رایگان این اپلیکیشن ها را دریافت و استفاده کنند.

به گزارش وب سایت phone arena، پس از آنکه نسخه دوازدهم از سیستم عامل آی او اس (iOS 12) در کنفرانس توسعه دهندگان اپل رونمایی شد، اپل چند روز پیش قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی اپ استور را به روزرسانی کرد تا توسعه دهندگان اپلیکیشن های پولی مجبور شوند قبل از اینکه کاربران نسخه کامل آن را دریافت و پول آن را پرداخت کنند، یک نسخه آزمایشی رایگان از آن اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار دهند تا در صورت دلخواه و تمایل، آن را بگیرند و پول پرداخت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نظر می رسد این قابلیت بعد از آنکه بسیاری از کاربران از نبود امکان استفاده کوتاه مدت و آزمایشی از برنامه های موردنظرشان شکایت کرده بودند، می خواهد به اپ استور اضافه شود.

اپلیکیشن های پولی موجود در فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل از قیمت بسیار بالایی برخوردار بودند و همین باعث شده بود بسیاری از کاربران پرداخت پول را وقتی که نمی دانند از برنامه موردنظر خوششان می آید یا خیر، کاری اشتباه و بیهوده به شمار بیاورند.

یکی دیگر از قابلیت های جدید که به اپلیکیشن های موجود در اپ استور قرار است اضافه شود، توضیحات دقیق و شفاف توسعه دهندگان درباره ویژگی های جدید برنامه هایشان است.