۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رونمایی از سبک‌ترین لپ‌تاپ 15اینچی دنیا

۸ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۸
کد خبر: 274904
رونمایی از سبک‌ترین لپ‌تاپ 15اینچی دنیا

شرکت تایوانی ایسر به تازگی در مراسمی از سبک ترین لپ تاپ 15 جهان با وزن یک کیلوگرم رونمایی کرد.

اقتصاد آنلاین - محمد ممتاز پور ؛ این محصول Swift 5 2018 نام دارد و علاوه بر سبک بودن ، ضخامت بسیار کمی دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد. پیش از این شرکت ال جی سکان دار سبک ترین لپ تاپ های  15 اینچی جهان بود ؛ اما با رونمای از شاهکار ایسر، اکنون این مقام در دست تایوانی ها قرار دارد.

طراحی سوئیفت 5 ، به گونه ای است تا به راحتی در دست جای گیرد و حمل آن به راحتی انجام شود.

این محصول ایسر از صفحه نمایش 15.6 اینچی لمسی با کیفیت Full HD بهره می برد که می‌توانید هنگام کار، صفحه نمایش را تا 180 درجه باز کنید. نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در این محصول 87.6 درصد عنوان شده است. این صفحه نمایش با بهره گیری از فناوری Acer Color Intelligence رنگ ها و اشعه گاما را به طور خودکار در بهترین حالت قرار می دهد تا تصاویر شگفت انگیزی پیش‌روی کاربر نقش ببندد.

به گفته مدیران ایسر، سوئیفت 5 از آخرین دستاوردهای شرکت اینتل (مدل آن به طور دقیق اعلام نشد) به عنوان پردازنده اصلی استفاده می کند و در کنار آن یک حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 قرار گرفته است تا محیط پردازشی بسیار قدرتمندی را برای کاربران حرفه ای به ارمغان بیاورد.

یک حافظه 1ترابایتی از نوع SSD نیز وظیفه ذخیره اطلاعات در این دستگاه را برعهده دارد.

در مراسم رونمایی از این لپ تاپ فوق سبک ، صحبتی از میزان قدرت باتری آن نشد ؛ اما مدیران ایسر این نوید را به کاربران دادند که این محصول می تواند تا یک روز بدون نیاز به برق مستقیم ، روشن بماند.

مجهز بودن به یک پورت USB 3.1 از نوع C Gen 2، دو پورت USB 3.1 Type-A، یک پورت HDMI  و یک کارت خوان حافظه microSD از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.

هنوز از قیمت و زمان عرضه این محصول خبری در دسترس نیست و قرار است در روزهای آینده قیمت و زمان عرضه آن رسما اعلام شود.

1

2

3