۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

عرضه حافظه بدون نیاز به رایانه/ Copilot کار را برای سرقت اطلاعات راحت می‌کند

۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵
کد خبر: 274731
عرضه حافظه بدون نیاز به رایانه/ Copilot کار را برای سرقت اطلاعات راحت می‌کند

شرکت LaCie چندی پیش از گجت جدید خود رونمایی کرد که می‌‌تواند با اتصال به همه دستگاه‌های دیجیتال، بدون نیاز به رایانه اطلاعات آن‌ها را در خود ذخیره کند.

اقتصادآنلاین - محمد ممتازپور؛ این محصول  DJI Copilot نام دارد با ظرفیت ذخیره‌سازی 250گیگابایت، 500گیگابایت و 1ترابایت روانه بازار شده است.

دستگاه‌های مجهز به یکی از سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و ios از این حافظه پشتیبانی می‌کنند.

این محصول با اتصال به دستگاه‌های مذکور همه اطلاعات را از‌ هارد دیسک دریافت و روی خود ذخیره می‌‌کند و به راحتی از گجت‌ها نسخه پشتیبان می‌گیرد.

نحوه اتصال آن نیز از طریق کابل USB 3.1 است و بدین ترتیب اطلاعات با سرعت 540مگابایت بر ثانیه منتقل می‌شود.

DJI Copilot از کارت حافظه SD و micro SD نیز پشتیبانی می‌کند و هرگاه حافظه دستگاه پر شد، می‌توان اطلاعات را به کارت حافظه منتقل کرد.

 این دستگاه اوایل سال 2018میلادی در نمایشگاه CES معرفی شد و پس از آن در چند کشور نیز به طور محدود عرضه شد؛ اما قرار است به زودی در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گیرد.

این حافظه ضد ضربه با قیمت‌های 350دلار (برای ظرفیت 2 ترابایت)، 170دلار (برای ظرفیت 500 گیگابایت) و 70دلار(برای ظرفیت 250گیگابایت) به دست خریداران می‌رسد.

با همه ویژگی‌هایی که این حافظه به همراه دارد، به نظر می‌رسد کار را نیز برای سارقان اطلاعات راحت کند و این افراد بتوانند با اتصال این دستگاه کوچک به سرورها و رایانه‌ها ، اطلاعات آن‌ها را در زمان کمی به سرقت ببرند.