۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد:

آنر ۱۰مجهز به هوش‌مصنوعی به بازار می‌آید/ بررسی آخرین محصول هواوی

۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴
کد خبر: 265568
آنر ۱۰مجهز به هوش‌مصنوعی به بازار می‌آید/ بررسی آخرین محصول هواوی

هواوی سرانجام از گوشی آنر ۱۰پرده برداشت تا به شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره این محصول برای همیشه پایان دهد.

اقتصاد آنلاین-محمد ممتاز پور؛ همانطور که انتظار می‌رفت این دستگاه ، بسیار شیک ، خوش دست و پرزرق‌ و برق طراحی شده است و در نگاه اول یک گوشی همه‌فن حریف را در اذهان تداعی می‌کند که البته این ذهنیت چندان هم دور از واقعیت نیست.

هواوی

مجهز بودن به هوش‌مصنوعی برای تحلیل اطلاعات بارز‌ترین نقطه قوت این گوشی لوکس محسوب می شود.

این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل و تراکم  ppi432 مجهز شده که ظاهر آن مانند گوشی آیفون 10 ، از بریدگی در قسمت بالایی بهره‌مند است.

وظیفه پردازش داده‌ها در این گوشی بر عهده پردازنده Kirin 970 است که لقب یکی از قدرتمند ترین چیپست‌های ساخته شده تا به امروز را به یدک می کشد. در کنار این پردازنده قدرتمند یک حافظه رم 6 گیگابایتی قرار دارد که فضای بسیار مناسبی را برای پردازش‌های سنگین محیا می کند.

هواوی

این محصول در دو نسخه با ظرفیت ذخیره‌سازی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و بد نیست بدانید که در آن از اسلات کارت‌حافظه خبری نیست و به بیان دیگر نمی‌توانید میزان ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات را افزایش دهید.

دوربین دوگانه آنر 10 از یک لنز 24 مگاپیکسلی و یک لنز 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است که می تواند به کمک این دولنز تصاویر را با کیفیت 4K در خود ذخیره کند. دوربین سلفی این گوشی نیز24 مگاپیکسلی است و می تواند تصاویر را با کیفیت p1080 به ثبت برساند. هوش مصنوعی به کار رفته در این دستگاه می تواند به طور خودکار تصاویر هر دو دوربین را ویرایش کند و یک عکس یا فیلم شسته و رفته را در اختیار کاربر بگذارد.

آنر 10 ، از یک باتری 3400 میلی‌آمپری بهره می‌برد که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به گفته سازندگانش می‌تواند در مدت 25 دقیقه 50 درصد شارژ شود.

اندروید 8.1 در این گوشی به عنوان سیستم‌عامل حضور دارد که با رابط کاربری EMUI 8.1 انجام وظیفه خواهد کرد.

قیمت این گوشی هوشمند برای نسخه 64 گیگابیتی 415 دلار و در نسخه 128 گیگابایتی 480 دلار درنظر گرفته شده است که نسبت به تجهیزات و فناوری‌های بکار گرفته شده در این محصول بسیار معقول به نظر می‌رسد.