۰ نفر

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ به اینترنت متصل نمی‌شود

۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳
کد خبر: 264378
جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ به اینترنت متصل نمی‌شود

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگان صنعت تلفن همراه اخیرا از گوشی هوشمندی رونمایی کرده است که امکان برقرار اتصال به اینترنت را ندارد.

اقتصادآنلاین - محمد ممتازپور؛ این گوشی هوشمند که Galaxy J2 Pro نام دارد و به گفته مدیران سامسونگ با هدف کاهش وابستگی کاربران به اینترنت طراحی شده است، می‌تواند دستگاه مفیدی برای معتادان اینترنت باشد.

Galaxy J2 Pro به چیپست وای فای مجهز نشده است و از فناوری اینترنت سیم کارت نیز پشتیبانی نمی‌کند و کاربران نمی‌توانند از هیچ راهی به فضای مجازی متصل شوند.

البته این به آن معنا نیست که دیگر فناوری های روز دنیا در این گوشی خوش دست جایی ندارند و بالعکس باید گفت که این دستگاه هوشمند ، قدرت پردازش نسبتا مناسبی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد.

این محصول از یک پردازنده 4 هسته‌ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتزی در کنار یک حافظه رم 1.5 گیگابایتی بهره می‌برد و میزان حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است که با کارت حافظه microSD قابل ارتقا است.

صفحه نمایش آن نیز 5 اینچی و از نوع  qHD AMOLED و دوربین اصلی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسلی است که برای یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان مناسب به نظر می‌رسد .

این محصول قرار است در کشور کره جنوبی با قیمت 185 دلار عرضه شود و شاید هیچگاه راهی بازار جهانی نشود.