۰ نفر

قلم هوشمند با قابلیت ذخیره‌سازی نوشته‌ها و نقاشی‌ها +عکس

۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۰۹
کد خبر: 254568
قلم هوشمند با قابلیت ذخیره‌سازی نوشته‌ها و نقاشی‌ها +عکس

شرکت مولسکین برای پر کردن شکاف میان دنیای دیجیتال و دنیای آنالوگ قلم هوشمندی را همراه با کاغذ هوشمند و یک برنامه موبایلی تولید کرده که توانایی ذخیره سازی نوشته ها و نقاشی ها را دارد.

به گزارش انگجت، نمونه اولیه این قلم در سال 2016 به قیمت 200 دلار عرضه شده بود که قادر بود به سرعت هر آنچه که توسط کاربر نوشته یا نقاشی می شد را به گوشی یا تبلت یا رایانه وصل شده به خود ارسال کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، این قلم تا زمان فعال و روشن بودن گوشی یا تبلت می توانست به این کار ادامه دهد و مطالب نوشتاری با قلم را به مطالب دیجیتال و قابل ذخیره سازی مبدل کند. اما مدل جدید این قلم که 180 دلار قیمت دارد شما را از ضرورت استفاده همزمان با گوشی و تبلت رها می سازد.

قلم جدید تمامی نوشته ها و نقاشی های شما را به صورت آفلاین ذخیره کرده و تا زمانی که آن را به یک گوشی یا تبلت متصل کنید درون خود ذخیره می کند تا در زمان مناسب داده های یادشده را برای ذخیره سازی دیجیتال به دیگر وسایل الکترونیک ارسال کند.

این خدمات تازه به خصوص برای موقعیت های شلوغ در حین مسافرت یا در کنفرانس های خبری و غیره که فرد فرصت استفاده از گوشی یا تبلت خود را ندارد بسیار مفید است.

قفلم هوشمند