۰ نفر

فرد شبیه به خود را با سلفی گرفتن در آثار هنری پیدا کنید

۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۴۹
کد خبر: 245316
فرد شبیه به خود را با سلفی گرفتن در آثار هنری پیدا کنید

گوگل برنامه خود موسوم به هنر و فرهنگ را به روز کرده تا بعد از یک سال و نیم افراد با سلفی گرفتن بتوانند فردی شبیه به خود را در آثار هنری موجود در موزه‌های دنیا بیابند.

به گزارش تک کرانچ، از این به بعد اگر دوست دارید بدانید ممکن است چهره ای شبیه به شما در یک نقاشی در یکی از موزه های دنیا وجود داشته باشد، می توانید برنامه Arts & Culture گوگل را نصب کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، سپس با این برنامه یک عکس سلفی از خود تهیه کنید و به برنامه یادشده اجازه دهید تا برای یافتن سوژه ای شبیه به چهره شما موزه های دنیا را جستجو کند. در نهایت بعد از مدتی کوتاه هوش مصنوعی این برنامه موفق به یافتن چهره ای شبیه به شما شده و آن را در کنار عکس سلفی کاربر نمایش می دهد.

اگر چه هوش مصنوعی این برنامه بالاست، اما ممکن است در مواقعی چهره پیشنهادی شباهت زیادی به کاربر نداشته باشد. خدمات یادشده فعلا به کاربران این برنامه در آمریکا ارائه می شود.

از جمله دیگر خدمات در دسترس از طریق این برنامه می توان به گشت های هنری مجازی، دریافت اطلاعات در مورد موزه های نزدیک و در دسترس، کسب اطلاعاتی در مورد رویدادهای فرهنگی و غیره اشاره کرد.