۰ نفر

رونمایی از رایانه کوچک‌ اندام اینتل +تصاویر

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 243231
رونمایی از رایانه کوچک‌ اندام اینتل +تصاویر

شرکت اینتل در نمایشگاه CES 2018 از مینی‌کامپیوتر جدید خود رونمایی کرد.

اقتصاد آنلاین - انوش ممتاز پور؛ Hades Canyon نام این دستگاه است که در ابعاد 221 در 142 در 39 میلی‌متر راهی بازار خواهد شد.

این دستگاه به پردازنده Core i7-8809G مجهز شده که علاوه بر مصرف برق نسبتا کمی که دارد، می‌تواند از پس پردازش‌های نیمه‌سنگین به خوبی برآید.

مینی کامپیوتر Hades Canyon

کارت گرافیک Radeon RX Vega M GH وظیفه پردازش داده‌های گرافیکی را دارد و می‌تواند تصاویر را روی 6 مانیتور به طور همزمان به نمایش بگذارد که برای دستگاهی به این اندازه قابلیت منحصر به فردی به شمار می‌آید. به گفته مسئولان اینتل این کارت گرافیک تصاویر را با رزولیشن UltraHD Blu-rays و با امکان HDR نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های این رایانه کوچک، پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده است که این دستگاه کوچک را به یک رایانه امروزی تبدیل می‌کند.

مینی کامپیوتر Hades Canyon

با نگاهی به پشت Hades Canyon، شاهد انواع درگاه‌ها خواهیم بود که کاربر به راحتی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند . دو درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3، دو درگاه اترنت ،  4 درگاه USB 3.1 ، HDMI و جک 3.5 میلیمتری ، از جمله درگاه‌های موجود در این مینی‌کامپیوتر است.

مینی کامپیوتر Hades Canyon

قیمت این دستگاه 1000 دلار است که البته کاربران می توانند نسخه ارزان‌تر آن را با پردازنده ضعیف‌تر با هزینه 800 دلار خریداری کنند.