۰ نفر

بازاری به بزرگی ایران!

۳ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸
کد خبر: 239799
بازاری به بزرگی ایران!

کالاترید، بازار عمده فروشی آنلاین با تنوع بیش از 7000 دسته بندی موجود در صنعت و بازار می باشد و افرادی که قصد خرید عمده هر کالایی را داشته باشند، کالاترید کمک میکند تا به صورت رایگان در کوتاهترین زمان ممکن با تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان و عمدهفروشی های سراسر ایران یا خارج از کشور بدون واسطه ارتباط تجاری برقرار کنند و از این طریق هزینه‌های خرید عمده خود را کاهش دهند.

photo_2017-12-24_14-29-31گسترش مرزهای ارتباطی به واسطه افزایش دسترسی به اینترنت در سراسر دنیا فرصتهای تجاری بزرگی را فراهم کرده است که شرکتها و بنگاه‌های اقتصادی با استفاده از آن می‌توانند کسب‌وکار خود را توسعه دهند. به دلیل سرعت بالای توسعه بازارهای آنلاین در دنیا، به ویژه در چند سال اخیر، اکثر فعالین اقتصادی ایران از پتانسیل های تجاری بازار آنلاین جا مانده اند. در صورتی که در این بازار رقابتی و پرهزینه، استفاده از ابزارهای نوین توسعه بازار، کلید موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها می باشد.

طبق بررسی‌های انجام شده توسط تیم تحقیقات بازار کالاترید، هر روزه در تمام صنایع و دسته بندی‌های بازار، مشتریان بالقوه زیادی تلاش می‌کنند تا با استفاده از اینترنت نیازمندی خرید خود را از مرحله کسب اطلاعات تا خرید نهایی رفع کنند اما به دلیل عدم حضور موثر شرکت ها یا فروشندگان در بازار آنلاین، به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی‌کنند. در همین راستا وبسایت کالاترید، راهکاری برای پاسخ به نیاز دو بازیگر اصلی بازار، یعنی خریداران جهت خرید عمده و فروشندگان در فضای آنلاین ارائه داده‌ است.

بازار بین‌المللی کالاترید، به بنگاههای اقتصادی (تولیدکننده، صادرکننده، واردکننده، عمده فروشی، توزیع کننده و ...) ایرانی و بین‌المللی کمک می‌کند تا بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط باشند و با استفاده از فرصت های بزرگ موجود در بستر تجاری کالاترید، کسب‌وکار خود را توسعه دهند. دریافت بهترین قیمت خرید و فروش عمده کالا از تولید کنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، عمده فروشی‌ها و توزیع کننده‌های قابل اعتماد ایرانی و خارجی جهت خرید عمده فروش عمده ، پخش عمده، صادرات و واردات از جمله خدمات کالاترید است که فرآیند خرید را برای خریداران عمده یا شرکت‌هایی که می‌خواهند نیازمندی خرید خود را هوشمندانه تامین کنند، تسهیل می‌کند. همچنین در جهت تسهیل فرآیند بازاریابی صادراتی و بازاریابی B2B، با معرفی محصولات و خدمات ایرانی از طریق روش‌های نوین مارکتینگ به بازارهای هدف داخلی و خارجی، تلاش می‌کند تا از این طریق نقشی کلیدی و موثر در افزایش فروش و توسعه شرکتهای ایرانی مبتنی بر دانش و تولید در بازارهای صادراتی، ایفا کند.

سایت B2B کالاترید شامل اطلاعات تجاری شرکت‌ها، محصولات، خدمات، نیازمندی‌های خرید خریداران و پیشنهادهای فروش فروشندگان ایرانی و خارجی است و این امکان برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی (تولیدکننده، صادرکننده، واردکننده، توزیع کننده و ...) فراهم شده است تا مشخصات شرکت خود، زمینه فعالیت تجاری، جزییات محصولات و خدمات (شرایط فروش، شرایط تحویل و ...)، توانایی‌های تولید و عرضه ، توانایی‌های مالی و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم در اختیار خریداران ایرانی و بین المللی قرار دهند.

مدیران بازاریابی و فروش با استفاده از کالاترید می‌توانند به صورت مستقیم با مشتریان بالقوه و شرکای تجاری خود ارتباط تجاری برقرار کرده و پیرامون شرایط معامله مذاکره کنند. این وبسایت تمام امکانات و ابزارهای مورد نیاز شرکتها برای حضور در بازار آنلاین و تجارت الکترونیک را فراهم کرده و با استفاده از روش های هدفمند بازاریابی اینترنتی خریداران را به سمت فروشندگان قابل اعتماد عضو کالاترید که می توانند نیازمندی خرید آنها را رفع کنند هدایت می‌کند.