۰ نفر

گوشی Huawei mate۱۰ lite بررسی شد

۲ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
کد خبر: 239558
گوشی Huawei mate۱۰ lite بررسی شد

هواوی به تازگی از نسخه جدید پرچمدار خود با نام mate 10 lite رونمایی کرد و امیدوار است با آن بتواند سهم بیشتری از بازار میانردهها را بدست بیاورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این گوشی 164 گرم وزن دارد و ابعاد آن برابر با ۱۵۶.۲ در ۷۵.۲ در ۷.۵ میلی‌متر است . صفحه نمایش آن نیز 5.9 اینچ  و از نوع IPS LCD است که می تواند تصاویر را با رزولیشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم تصویری 409 ppi به نمایش در آورد.

یک چیپست Kirin 659 وظیفه پردازش داده ها را بر عهده دارد که در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی ، میتوان انتظار سرعت مناسبی را اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها داشت.

درباره ظرفیت فضای ذخیره سازی نیز باید گفت که این گوشی می تواند 64 گیگابایت از اطلاعات را در حافظه داخلی خود ثبت کند که این عدد با اضافه کردن کارت حافظه از نوع microSD تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

دوربین دوگانه این محصول نیز از دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین جلویی دوگانه آن نیز با دو لنز 13 و 2 مگاپیکسل آماده خلق تصاویر سلفی کاربران است.

این گوشی از یک باتری 3340 میلیآمپری بهره می برد که به گفته سازندگان آن می تواند در 150 دقیقه به طور کامل شارژ شود.

mate 10 lite از درگاه USB-C پشتیبانی نمیکند  و فاقد فناوری NFC است که این دو از معایب اصلی آن محسوب می شود. اما به طور کلی می تواند برای افرادی که به دنبال یک گوشی شیک با فضای پردازشی نسبتا مناسب هستند انتخاب خوبی باشد.