۰ نفر

پرچمدار جدید سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه در راه بازار

گوشی "Galaxy A۸" بررسی شد

۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۹
کد خبر: 238794
گوشی "Galaxy A۸" بررسی شد

شرکت سامسونگ سرانجام از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد تا با دست پر به استقبال سال 2018 میلادی برود.

به گزارش اقتصادآنلاین، این مدل Galaxy A8(2018) نام دارد و در دو نسخه عادی و پلاس به فروش میرسد که مشتریان بنابر نیاز خود و البته قدرت جیبشان می توانند یکی از آنها را خریداری کنند .

این گوشی به صفحه نمایش 5.6 اینچی در نسخه عادی و6 اینچی در نسخه پلاس مجهز شده که تصاویر با کیفیت +FHD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل را به نمایش در می آورد.  

حسگر اثر انگشت آن نیز در پشت و زیر لنز دوربین تعبیه شده و سامسونگ معتقد است که کاربر به راحتی میتواند از آن استفاده کند.

A8 با وزن 172 گرم و ابعاد ۱۴۹.۲ در ۷۰.۶ در ۸.۴ میلی‌متر راهی بازار می شود . نسخه پلاس آن نیز با 191 گرم وزن و ابعاد ۱۵۶.۹ در ۷۵.۷ در ۸.۳ میلی‌تر به دست خریداران می رسد.

این دستگاه اولین گوشی سامسونگ است که از هدست Gear VR پشتیبانی می کند که با این ویژگی به شدت مورد توجه علاقه مندان به فناوری واقعیت مجازی قرار خواهد گرفت.

اگر به خواهیم از مشخصات دوربین آن سخنی بگوییم اول باید به دوربین دوگانه جلویی آن اشاره کنیم که با لنزهای 16 و 8 مگاپیکسلی و با دیافراگم F1.9 آماده ارایه بهترین عکس های سلفی است . دوربین دوگانه جلویی این گوشی یکی از بزرگترین مزایای آن است و با قابلیت فوکوس زنده (Live Focus) به کاربران اجازه می‌دهد میزان مات بودن پس‌زمینه را در هنگام عکاسی یا بعد از آن، تنظیم کنند.

پشت گوشی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.7 جا خوش کرده است که قابلیت Hyperlapse برای ثبت ویدیوهای Time-Lapse را دارد.

این گوشی خوش ساخت مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی(در نسخه عادی) است و با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد که البته این مقدار با یک کارت حافظه از نوع میکرواس دی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

سامسونگ به کاربران در نسخه پلاس حق انتخاب بیشتری داده است و مشتریان در هنگام خرید می توانند از بین حافظه رم 4 یا 6 گیگابیتی یکی را انتخاب کنند . مدل پلاس این گوشی نیز مانند نسخه عادی آن با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی ارایه می شود که بستگی به انتخاب کاربر دارد.البته باید بگوییم که مدل پلاس با حافظه داخلی 64 گیگابایت، تنها در چین و چند کشور آسیایی دیگر عرضه می شود .

باتری مدل عادی این محصول 3000 میلی آمپری قدرت دارد که در نسخه پلاس این عدد به 3500 میلی آمپر می رسد و هر دو نسخه قابلیت ضدآب و ضد گردوخاک را دارند.

پشتیبانی از بلوتوث5 ،NFC،LTE و USB-C از دیگر ویژگی های این گوشی است .در کنار این ویژگی ها، اندروید 7.1.1 نیز محیطی جذاب را برای کاربران A8 فراهم می کند.

این گوشی قرار است اوایل سال جدید میلادی راهی بازار شود و علاقمندان می توانند با پرداخت  588 دلار  صاحب نسخه عادی آن شوند و یا با پرداخت 706 دلار نسخه پلاس آن را خریداری کنند.