۰ نفر

نیسان پاترول هم به Forza۷ آمد!

۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۴۹
کد خبر: 236384
نیسان پاترول هم به Forza۷ آمد!

کافیست که کمی عاشق بازی‌های ماشینی و مسابقه‌ای باشید؛ آن وقت است که با شنیدن خبر عرضه‌ی پکیج جدید با ماشین‌های بی‌نظیر فورتزا ۷ حاضرید ساعت‌ها وقت بگذارید و لذت ببرید!

به تازگی پکیج جدیدی به نام Doritos Car Pack از ماشین‌های جذاب برای فورتزا تهیه شده است. از خودروهای جذاب این پکیج می‌توانیم به نیسان سافاری مدل ۱۹۸۵ اشاره کنیم. این خودرو که در بازار کشورمان به اسم نیسان پاترول می‌شناسیم، در بازار ژاپن با نام سافاری (Safari) به فروش رفت. درحقیقت نیسان سافاری، همان خودرویی که بسیاری از ما هنوز که هنوزه آن را با شنامسنامه پاترول در کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهر می‌بینیم و بعضی از ما خاطرات قشنگی را درکنار آن رقم زده‌ایم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجی مگ، دوریتوس (Doritos) نام یکی از برندهای چیپس آمریکا است که در سال ۱۹۶۴ برای اولین بار معرفی شد و امروزه برای خود طرفدار زیادی دارد. پکیج جدید اضافه شده در بازی فورتزا ۷ هم به همین نام است. در این پکیج شاهد اضافه شدن ۷ خودروی هیجان‌انگیز هستیم که شامل این مدل‌ها می‌شود:

  • ۲۰۱۸ Porsche Cayenne Turbo

  • ۲۰۱۸ Jeep Grand Cherokee Trackhawk

  • ۱۹۶۲ Porsche 804

  • ۱۹۳۹ BMW 328

  • ۱۹۵۵ Chevrolet 150 Utility Sedan

  • ۱۹۸۵ Nissan Safari

  • ۱۹۲۶ Bugatti Type 35

شنیدن نام جیپ گرندچروکی در بازی مسابقه‌ای مثل فورتزا جای تعجب دارد! چراکه وقتی اسم بازی‌های مسابقه‌ای به گوشمان می‌خورد، ناخودآگاه به یاد خودروهای اسپرت، سوپراسپرت یا لااقل سدان‌های قدرتمند می‌افتیم. حالا این بار نوبت یک SUV آمریکایی می‌رسد که در بازی هیجان‌انگیز Forza 7 حاضر شده است. البته باید اعتراف کنیم شنیدن اسم گرندچروکی آنقدری تعجب نداشت که در ابتدای متن به نیسان سافاری (پاترول) اشاره کردیم!

پورشه کاین توربو مدل ۲۰۱۸ هم سومین خودروی آفرود هیجان‌انگیزی است که در این پکیج جدید می‌بینیم. در کنار این خودروها شنیدن نام ماشین‌هایی مثل بوگاتی تیپ ۳۵ مدل ۱۹۲۶، بی‌ام‌و ۳۲۸ مدل ۱۹۳۹ و پورشه ۸۰۴ مدل ۱۹۶۲ هم بسیار مهیج و وسوسه‌انگیز است.

سری بازی‌های فورتزا برای پلت‌فرم‌های XBOX360، XBOX1 و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شوند. درحال حاضر فورتزا ۷ جدیدترین نسخه از این سری‌ بازی‌های هیجان‌انگیز مسابقه‌ای است. فورتزا اولین بار در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و مایکروسافت نسخه‌ی فورتزا موتوراسپرت ۷ را در تاریخ ۳ اکتبر امسال روانه‌ی بازار کرد.

02

03

04

05

06