۰ نفر

واکنش آذری جهرمی به بسته شدن یک سایت

۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸
کد خبر: 222252
واکنش آذری جهرمی به بسته شدن یک سایت

وزیر ارتباطات در واکنش به اعتراض کاربران به تعطیلی یک سایت فیلم و سریال گفت: این سایت فیلتر نشده و وزارت ارتباطات در تعطیلی آن نیز نقشی نداشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، محمد جواد آذری جهرمی اظهار داشت: این سایت فیلم و سریال از سوی وزارت ارتباطات فیلتر نشده است بلکه تعطیل و عوامل آن توسط قوه قضائیه دستگیر شده اند.

وی ادامه داد:از سوی وزارت ارتباطات و کارگروه تعیین مصادیق هیچ اقدامی در جهت فیلترینگ این سایت صورت نگرفته و همچنین این وزارتخانه در تعطیلی آن نیز نقشی نداشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: عوامل این سایت توسط قوه قضائیه دستگیر شده اند و پس از دستگیری آنها سرورهای سایت خاموش شده و به همین دلیل سایت و محتوای آن در دسترس نیست و در عرصه فضای مجازی فعال نیست .

آذری جهرمی با بیان اینکه اطلاعات بیشتری درخصوص پرونده عوامل این سایت در اختیار وزارت ارتباطات نیست افزود: پیگیری این موضوع باید از دستگاه قضایی صورت گیرد و اطلاعات پرونده در اختیار آنهاست. گفتنی است فعالیت یک سایت پر مخاطب دانلود فیلم و سریال در ایران چند روزی است که متوقف شده که این موضوع واکنش های متفاوت کاربران را در پی داشته است.