۰ نفر

رونمایی لنوو از ۴ تبلت جدید

۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱:۳۱
کد خبر: 219378
رونمایی لنوو از ۴ تبلت جدید

شرکت لنووو از چهار تبلت اندرویدی جدیدی خود رونمایی کرده که همگی از سری Tab ۴ هستند.

به گزارش ورج، در این مجموعه Tab ۴ ۱۰ Plus دارای نمایشگر ۱۰.۱ اینچی فوق دقیق و پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۶۲۵ شرکت کوالکوم است. حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، حداکثر ۴ گیگابایت رم، دوربین های ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دوربین از جمله دیگر امکانات این تبلت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این تبلت که قدرتمندترین محصول عرضه شده در این مجموعه است، دارای پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۶، بلندگوهای دوگانه، باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری، پرت USB-C بوده و ۲۷۹ دلار قیمت دارد.

Tab ۴ ۱۰ دیگر تبلت این مجموعه دارای نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته ای Snapdragon ۴۲۵ کوالکوم، ۱۶ گیگابایت حافظه و دو گیگابایت رم، دوربین های ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو است که قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

Tab ۴ ۸ Plus هم دارای نمایشگر  ۸ اینچی فوق دقیق، پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۶۲۵ کوالکوم، ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم، دوربین های ۸ و ۵ مگاپیکسلی است و Tab ۴ ۸ هم دارای نمایشگر ۸ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده چهارهسته ای Snapdragon ۴۲۵ کوالکوم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم و دوربین های ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوست. قیمت این دو مدل تبلت هم هنوز اعلام نشده است.