۰ نفر

واکنش آذری جهرمی به انتقال سرور تلگرام به ایران

۱ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۰
کد خبر: 207439
واکنش آذری جهرمی به انتقال سرور تلگرام به ایران

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "اگر بخواهیم مذاکره ای با هر سرویس دهنده بین المللی برای حضور در ایران داشته باشیم، مذاکره ای غیرتمندانه خواهیم داشت."

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ خبری از جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات مبنی بر الزام شورای عالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران برای ادامه فعالیت هایش در خبرگزاری ها منتشرشد که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.واکنش مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت به انتقال سرور تلگرام به ایران

اما و اگرهای انتقال سرور و مطرح شدن این موضوع از مدتها پیش در میان مسئولان فضای مجازی کشور و همچنین ضرب العجل پلیس فتا برای انجام این کار صحبت امروز جهانگرد را به سوژه ای داغ تبدیل کرد.

چندی از انتشار این خبر نگذشت که پاول دوروف مدیر تلگرام در توییت خود موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران را تکذیب کرد.

محمدجواد آذری جهرمی

در ادامه واکنش های به این سوژه داغ آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"محضر آیت الله جوادی آملی بودیم. ایشان در باب تفسیر معنای غیرت می‌فرمودند: 'غیرت امروزه بیشتر بدین معنا میشود که اجازه ندهی کسی در حریم تو وارد شود، اما در اصل غیرت فراتر از این معنا را در خود دارد؛ انسان باغیرت نه به حریم دیگری تجاوز میکند و نه اجازه میدهد دیگری به حریمش وارد شود.' اسلام به ما آموخته که غیرتمند باشیم.

اگر بخواهیم مذاکره ای با هر سرویس دهنده بین المللی برای حضور در ایران داشته باشیم، مذاکره ای غیرتمندانه خواهیم داشت.

تاکید رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی رعایت حریم خصوصی مردم است.

تلاش ما برای مبارزه با ایران هراسی در فضای مجازی است. طرح اخبار نادرست -در خصوص انتقال سرور تلگرام به ایران- قبل از حصول نتیجه کمکی به دولت نخواهد کرد".