۰ نفر

اینستاگرام پشتیبانی از چند برنامه را قطع کرد

۴ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۶
کد خبر: 195517
اینستاگرام پشتیبانی از چند برنامه را قطع کرد

یکی از ویژگی‌های برنامه اینستاگرام این بود که می‌توانیستید آن را به چند برنامه دیگر متصل کنید تا زمانی که پستی در این شبکه‌ اجتماعی اجتماعی ارسال کردید، در آن برنامه‌ها نیز قرار بگیرد.

فیسبوک، توییتر، Tumblr، Foursquare، Swarm و Flicker از جمله این برنامه‌ها بودند. حالا چند وقتی می‌شود که پشتیبانی Instagram از چندتای این برنامه‌ها قطع شده و کاربران دیگر نمی‌توانند پست خودشان از طریق این شبکه اجتماعی در برنامه‌های دیگر آپلود کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجی کالا ، در حال حاضر تنها می‌توانید پست خودتان را روی فیسبوک، توییتر و Tumblr ارسال کنید و امکان ارسال پست از طریق اینستاگرام روی Foursqure، Swarm و Flicker قطع شده است. این تغییر توسط اکانت توییتر Swarm اعلام شد و سازندگان این برنامه اعلام کردند که کاربران از اینستاگرام در خواست کنند که این قابلیت بازکردد.

هیچ دلیلی برای قطع پشتیبانی اینستاگرام از این برنامه‌ها اعلام نشده است. البته یکی از این مشکلات می‌تواند وجود برخی باگ‌ها و مشکلات در برقراری ارتباط بین اینستاگرام و سایر اپلیکیشن‌ها باشد. شبکه اجتماعی اینستاگرام دیروز ویژگی آرشیو کردن عکس‌ها را در اختیار کاربران قرار داد تا آن‌ها بتوانند بدون اینکه عکسی را حذف کنند، عکس‌ را از دسترس دیگران خارج کنند.