۰ نفر

وزارت ارتباطات: مشکل‌ارتباطی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵
کد خبر: 188066
وزارت ارتباطات: مشکل‌ارتباطی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان این که ارتباطات در منطقه های سیل زده چه در بخش ثابت و چه در بخش همراه برقرار است، گفت: تاکنون هیچ گزارشی در باره بروز اختلال در ارتباطات این مناطق اعلام نشده است.

«محمدرضا بیدخام»، ادامه داد: همه تماس های مردم در مناطق سیل زده استان های آذربایجان غربی و شرقی برقرار است و هیچ اختلالی تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: ارتباطت تلفن همراه نیز در این منطقه ها به طور کامل برقرار است و شهروندان به راحتی می توانند با بستگان خود ارتباط داشته باشند.

بیدخام تاکید کرد، آمادگی کامل وجود دارد به محض ایجاد کوچک ترین اختلال در ارتباطات این استان ها در اسرع وقت آن را برطرف کرد.

«بهمن حسین زاده» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: خطوط ارتباطات مخابراتی برقرار و هیچ گونه قطعی وجود ندارد.

وی افزود: باوجود خسارات وارده به کافوها و تیرهای حامل برق هیچ گونه قطعی ارتباط وجود ندارد و با تمهیدهای انجام شده ظرفیت BTS ها در مناطق سیل زده سه برابر افزایش یافته است تا مردم و مسئولان با آرامش و سهولت از خطوط ارتباطی و مخابراتی بهره مند شوند.

همچنین حسین زاده رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی در خصوص آب گرفتگی تعدادی از کافوهای مخابراتی در شهرستان تبریز گفت: مشکلات در تبریز نیز در همان ساعت های اولیه وقوع سیل برطرف شده و خطوط ارتباطی و مخابراتی بطور کامل دایر است.

بارش شدید باران بهاری در آخرین جمعه فروردین ماه باعث طغیان و پر آب شدن رودخانه های برخی ازاستان ها و خسارات جانی و مالی شد.