۰ نفر

مشخصات لو رفته از فبلت سامسونگ +تصاویر

۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۵۳
کد خبر: 186885
مشخصات لو رفته از فبلت سامسونگ +تصاویر

تصاویر منتشر شده که در زیر مشاهده می‌کنید نشان می‌دهد سامسونگ باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت را جایگزین باتری معیوب قدیمی کرده است که عامل اصلی انفجار در فبلت 2016 بود.

سایت ویتنامی SamsungVN تصاویر جدیدی از نوت 7 رفربیشد / Refurbished بانام فنی SM-N935 منتشر کرده که به‌زودی راهی برخی بازارهای برگزیده در آسیا خواهد شد. اواسط آوریل نیز نمونه اولیه از نمایشگر گلکسی اس 9 برای مدیران ارشد رونمایی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، تصاویر منتشر شده که در زیر مشاهده می‌کنید نشان می‌دهد سامسونگ باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت را جایگزین باتری معیوب قدیمی کرده است که عامل اصلی انفجار در فبلت 2016 بود.

باتری اصلی نوتِ معیوب و از رده خارج‌شده، 3500 میلی‌آمپر تعریف‌شده بود که کارشناسان طراحی غلط، بزرگ‌تر بودن باتری و قراردادن باتری با حجم فیزیکی بیش از حد معمول داخل کیس نوت 7 را در کنار داغ شدن ناگهانی و انفجار و آتش گرفتن گوشی دلیل اصلی خداحافظی همیشگی با نوت 7 اعلام کردند و سامسونگ از فروش یکی از بهترین گوشی‌های خود محروم شد.

بعداً کمپانی کره‌ای اعلام کرد قصد فروش ندارد اما اخیراً زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه بیش از 5 میلیون گوشی در انبار سامسونگ از نوع نوت 7 قرار است بازسازی‌شده و راهی بازار شود.

این تصمیم منجر به تغییر دیزاین باتری معیوب شده و باتری پیشنهادی جایگزین می‌شود تا نوت 7 اس یا R به‌زودی عرضه شود.

فبلت سامسونگ

همچنین سامسونگ طراحی نوت 8 به‌عنوان نسل بعدی نوت 7 را آغاز کرده و همچنین تیم دیگری وارد فاز اول ساخت گلکسی اس 9 که مرحله طراحی و ساخت نمایشگر است را شروع کرده و قرار است نمونه اولیه آن اواسط آوریل مورد بحث فنی قرار گیرد.