۰ نفر

خدمات حساب چند کاربره برای مشترکان دائمی نیز ارائه شد

۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۵۷
کد خبر: 170877
خدمات حساب چند کاربره برای مشترکان دائمی نیز ارائه شد

اپراتور دوم تلفن‌ همراه سرویس «حساب چند کاربره» را برای مشترکان دائمی نیز ارائه کرد.

ایرانسل اعلام کرد: سرویس «حساب چند کاربره» را با توجه به نیازهای مشتریانی که بر روی چند دستگاه از اینترنت همراه استفاده می‌کنند و یا قصد به اشتراک‌گذاری بسته اینترنت همراه با دیگران را دارند طراحی و ارائه کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، با استفاده از سرویس «حساب چند کاربره»، مشترکان ایرانسل می‌توانند یک حساب ایجاد کرده و امکان استفاده از آن را برای دوستان و اعضای خانواده خود به صورت همزمان فراهم کنند.

همچنین مشترکانی که از چند حساب در گوشی تلفن همراه یا تبلت خود استفاده می‌کنند، می‌توانند به جای شارژ تک تک این حساب‌ها، تنها یک حساب را فعال کرده و آن را شارژ کنند.

علاوه بر این، مدیران شرکت‌ها نیز می‌توانند از دیگر کاربران سرویس حساب چند کاربره ایرانسل باشند. آنها می‌توانند با ایجاد یک حساب چند کاربره، آن را بین کارمندان خود به اشتراک بگذارند.

ایجاد حساب ریالی مشترک با در نظر گرفتن سقف مورد استفاده برای هر کاربر، تعیین محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه، مشاهده محدودیت و میزان استفاده توسط هر کاربر، فعال‌سازی خودکار سرویس پس از خرید بسته و دسترسی به بسته‌های مکالمه و پیامک علاوه بر بسته‌های اینترنت فعلی ویژگی‌های جدیدی هستند که ایرانسل به سرویس حساب چند کاربره افزوده است.

با استفاده از این سرویس، در صورتی که کاربر اصلی سرویس، بسته افزایشی خریداری کند، امکان استفاده از اینترنت همراه برای دیگر کاربران نیز ممکن است.

این بدین معناست که چنانچه کاربران حساب از اینترنت همراه استفاده کنند، مصرف آن به جای منظور شدن به حساب شخصی آن‌ها به حساب چند کاربره منظور می‌شود و کاربر اصلی، امکان اعمال محدودیت در خصوص استفاده از بسته‌ها برای اعضای گروه را دارد.

بسته‌های ویژه سرویس حساب چند کاربره به صورت ماهانه، در حجم‌های پنج گیگابایتی و 20 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 200هزار ریال و 500هزار ریال عرضه می‌شوند.

این سرویس از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری کد دستوری #1*3*400* یا ارسال درخواست به نشانی EB@mtnirancell.ir  یا تماس با شماره 714 از خطوط ایرانسلی و یا09377140000 از سایر خطوط در دسترس است. همچنین با شماره‌گیری کد #4*1*400* نیز می‌توان این سرویس را غیرفعال کرد.