۰ نفر

تقدیر رگولاتوری از عملکرد همراه اول در اربعین امسال

۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۰۸
کد خبر: 167821
تقدیر رگولاتوری از عملکرد همراه اول در اربعین امسال

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه ای رسمی، از عملکرد و زحمات همراه اول در اربعین امسال تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، رگولاتوری در نامه ای از زحمات و پیگیری های مداوم و همکاری «همراه اول» که منجر به ارائه خدمات بهتر به زائران شد قدردانی کرده است.

در این نامه خطاب به وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) آمده است: «با توجه به لزوم تأمین ارتباطات پایدار، توسعه نقاط ارائه خدمت و افزایش سطح پوشش اپراتورهای سیار برای بهره مندی خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) از ارتباطات مناسب در ایام اربعین حسینی، از زحمات چشمگیر، پیگیری های مداوم و همکاری آن شرکت که منجر به ارائه خدمات بهتر به زائران شد، قدردانی شده و امیدواریم که خداوند توفیق خدمتگزاری بیشتر و با کیفیت تر به مردم به ویژه در ایام اربعین را به همه عنایت کند.»

براساس این گزارش، تعداد یک میلیون و 630 هزار و 139 سیم کارت همراه اول در بازه زمانی12 آبان تا سوم آذرماه، در عراق روشن شده و ترافیک مکالمات نسبت به پارسال نزدیک به 2.5 برابر افزایش داشته است.

همچنین تعداد کل اتصال به شبکه، 2 میلیون و 902 هزار و 645 بار بوده در حالیکه که در سال گذشته 611 هزار و 651 بار بوده است. 

براساس این گزارش، حجم کل ترافیک دیتا از طریق وای فای (دانلود و آپلود) 25.7 ترابایت بوده است درحالی که پارسال 19.6 ترابایت مصرف شده بود؛ همچنین در همین بازه زمانی ترافیک اینترنت(mobile data) همراه اول در عراق به بیش از هشت ترابایت رسید.

در اربعین امسال در مرزهای ایلام و مهران 41 سایت نسل دوم، 17 سایت نسل سوم و هفت سایت نسل چهارم ایجاد شده بود در حالی که در اربعین پارسال، فقط 33 سایت نسل دوم و پنج سایت نسل سه وجود داشت. 

براساس این گزارش، در مرز چذابه نیز هفت سایت نسل دوم، 6 سایت نسل سوم و هفت سایت نسل چهار راه اندازی شد در حالی که در اربعین سال گذشته فقط سه سایت نسل دوم و 2 سایت نسل سوم راه اندازی شده بود. 

همچنین امسال در مرز شلمچه 6 سایت نسل دوم، 6 سایت نسل سوم و پنج سایت نسل چهار راه اندازی شد، در حالی که در سال گذشته چهار سایت نسل دوم و 2 سایت نسل سوم راه اندازی شده بود.