۰ نفر

کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷
کد خبر: 158236
کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

همراه اول اعلام کرد که در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه های تماس بین الملل با کشور عراق، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داده است.

بر این اساس از روز دوشنبه ۲۴ آبان تا روز چهارشنبه ۳ آذر، تماس مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۸۹۰ تومان، تماس دریافتی ۶۹۰ تومان، تماس با شماره داخلی عراق۶۹۰ تومان، ارسال پیامک ۴۴۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۴۴۰ تومان محاسبه می شود و دریافت پیامک رایگان است.

بر این اساس علاوه بر پوشش وای فای رایگان نقاط زیارتی شهرهای کربلا، نجف وکاظمین، بیش از ۱۵۰ نقطه و موکب در مسیر راهپیمایی اربعین (بین نجف تا کربلا) و نقاط مرزی مهران، چذابه و شلمچه؛ در مناطق مرزی مذکور ظرفیت شبکه این اپراتور به بیش از ۲ برابر اربعین سال گذشته افزایش یافته است.

همچنین به همین مناسبت، «مسابقه دل نوشته» برای عکس های مرتبط با فضای اربعین و «مسابقه عکاسی با تلفن همراه» با موضوع اربعین از تاریخ ۲۲ آبان تا ۵ آذر ماه برگزار می شود.

پیش از این، تعرفه هر دقیقه دریافت مکالمه، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۱۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۱۰۰۰ تومان بود.