۰ نفر

همکاری موتور جستجوی یاندکس با ایران ماه آینده نهایی می‌شود

۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 157445
همکاری موتور جستجوی یاندکس با ایران ماه آینده نهایی می‌شود

سفیر روسیه در ایران با اشاره به اینکه ۵ دسامبر معاون مخابرات روسیه به کشورمان سفر می‌کند، گفت: در این سفر همکاری جویشگر یاندکس با ایران و دیگر موضوعات مخابراتی نهایی می‌شود.

لوان جاگاریان -سفیر روسیه در ایران- صبح امروز در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و نشست خبری دایر شده در غرفه خبرگزاری تسنیم درباره آخرین شرایط همکاری موتور جستجوی یاندکس روسیه با ایران و دایر کردن دفتر کاری در کشورمان به تسنیم گفت: قرار است در پنج دسامبر سال جاری (15 آذر ماه)، معاون مخابرات روسیه به ایران سفر کند که این موضوع و موضوعات دیگر مخابراتی و ارتباطی در دستور کار همکاری با ایران قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران- سال گذشته در حاشیه دیدار با همتای روسی خود اعلام کرد: در نشست با وزیر ارتباطات روسیه توافق کردیم تا موتور جستجوی یاندکس در ایران دفتر داشته باشد و بتواند به مردم سرویس بهتر ارائه دهد.

وی عنوان کرد: با وزیر ارتباطات روسیه توافق کردیم تا موتور جستجوی یاندکس در ایران دفتر داشته باشد و بتواند به مردم سرویس بهتر ارائه دهد.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم در رابطه با خط و زبان فارسی از طریق موتور جستجوی یوز و پارسی جو همکاری‌های دو جانبه با روسیه داشته باشیم.