طبق بررسی‌های انجام شده در خصوص کشورهایی که بیشترین میزان استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی برای پرداخت هزینه‌ها را دارند، کشور چین در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، بر اساس آمار ارائه شده توسط Outlook Digital Market، در سال جاری، تعداد زیادی از مردم چین، هزینه‌های خود را در مکان‌های مختلف از جمله فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و...، از طریق تلفن همراه خود پرداخت کرده‌اند. تعداد افرادی که از این طریق هزینه‌های خود را پرداخت می‌کنند، بیش از 35درصد از مردم این کشور را شامل می‌شود که بالاترین میزان در بین کشورهای مختلف جهان را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر، گفتنی است که ارزش کلی معاملات سالیانه انجام شده توسط هر مشتری در ایالات متحده ، بریتانیا و فرانسه، بالاتر از چین است. پیش‌بینی می‌شود که هر مصرف‌کننده چینی در سال 2019 به طور میانگین، 1100دلار هزینه داشته باشند. در مقایسه، این رقم، 2400دلار در بریتانیا و تقریبا 3000دلار در ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

در نمودار ارائه شده، میزان نفوذ استفاده از اپلیکیشن‌‎های موبایلی برای پرداخت هزینه‌ها و همچنین ارزش کلی معاملات سالیانه انجام شده توسط هر مشتری، در کشورهای مختلف، در سال 2019 را مشاهده می‌کنید؛

01