۰ نفر

تولید پتروشیمی غدیر به ۱۲۱ درصد ظرفیت اسمی رسید

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳
کد خبر: 647793
تولید پتروشیمی غدیر به ۱۲۱ درصد ظرفیت اسمی رسید

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از ثبت رکوردی تازه در تولید این پتروشیمی در سه ماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تولید در این مجتمع به ۱۲۱ درصد ظرفیت اسمی رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین صفاری در تشریح عملکرد تولید پتروشیمی غدیر در سه ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: سه ماه نخست امسال حدود ۳۴ هزار تن محصول تولید شد که تنها ۱۲ هزار تن به خردادماه اختصاص داشت و رکوردی تاریخی از بدو تأسیس و راه‌اندازی این شرکت پتروشیمی به‌شمار می‌رود.

وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی با اجرای طرح‌های مختلف رفع موانع و گلوگاه‌های فنی و تولیدی، نسبت تولید به ظرفیت اسمی پتروشیمی غدیر به رقم بی‌سابقه ۱۲۱ درصد ظرفیت اسمی رسیده است، تصریح کرد: مقدار تولید سه ماه نخست ۱۴۰۱ به نسبت مدت مشابه پارسال ۴۶ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر همچنین با اشاره به ثبت رکورد بارگیری و بسته‌بندی روزانه ۱۱۰۰ تن محصول پتروشیمی در این شرکت پتروشیمی یادآور شد: در کنار حفظ و تثبیت تولید، اجرای برنامه‌های جدید رفع موانع و گلوگاه‌های تولید از یک سو و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای جدید با هدف افزایش سودآوری، تکمیل زنجیره‌های ارزش و افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفته است.

صفاری با اشاره به برنامه ساخت کارخانه کلرآلکالی، از اجرای پروژه راه‌اندازی «برج خنک‌کننده» واحد «وینیل کلراید» و افزایش بهره‌وری خشک‌کننده واحد پی‌وی‌سی با کمک یک شرکت دانش‌بنیان به ظرفیت‌های بالاتر تولید خبر داد.