۰ نفر

تداوم یک سیاسیت عجیب؛

سهمیه اعتباری سوخت تاکسی های اینترنتی واریز شد!

۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۵
کد خبر: 620220
سهمیه اعتباری سوخت تاکسی های اینترنتی واریز شد!

آبان ۹۸ دولت با استدلالی غلط تصمیم گرفت برای جلوگیری از افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی به آنها سهمیه اعتباری سوخت بدهد. در شرایطی که با افزایش قیمتهای اسنپ و تپسی در ۲سال اخیر شکست خورده بودن این سیاست به اثبات رسیده، اما دولت همچنان بدون توجه به نتایج، این طرح را ادامه می دهد. این در حالی است که در همان ابتدای شروع اجرای این سیاست کارشناسان نسبت به بی نتیجه بودن این سیاست بر قیمتهای تاکسی های اینترنتی هشدار داده بودند، اما همچون همیشه گوش شنوایی وجود نداشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، از واریز سهمیه اعتباری سوخت تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و اظهار داشت: بیست‌وپنجمین مرحله مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت، ۵۸۰ هزار تاکسی اینترنتی و آژانس‌های تاکسی تلفنی (صنفی و شهرداری) واریز شد.
بر پایه این گزارش، بیست‌وپنجمین مرحله سهمیه سوخت ناوگان، با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال است که در ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ به حساب رانندگان واریز شده است.
اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آن‌ها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.