۰ نفر

توصیه شرکت توزیع برق به مشترکان

۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 600203
توصیه شرکت توزیع برق به مشترکان

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان خواست تا به‌منظور پیشگیری از تبعات قانونی ناشی از دستکاری کنتور نسبت به آزمایش کنتورهای ملک خود پیش از هرگونه نقل و انتقال اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد، با هدف شناسایی و جلوگیری از دستکاری کنتورهای برق توسط سوء استفاده کنندگان و همچنین صیانت از حقوق شهروندی، ضروری است مشترکان نسبت به آزمایش کنتورهای برق قبل از نقل و انتقالات ملکی اقدام کنند.

با توجه به استفاده ازبرق های غیرمجاز ناشی از دستکاری‌های کنتور توسط متخلفان و جلوگیری از کاهش تلفات  انرژی برق، لازم است به‌منظور شناسایی مشترکان متخلف واقعی و جلوگیری از تبعات حقوقی و مالی ناشی از برق های غیرمجاز، نسبت به آزمایش کنتورهای برق قبل از نقل و انتقالات ملکی اقدام شود.

مشترکان تهرانی می‌توانند از طریق خدمات غیرحضوری و اپلیکیشن «برق من» و همچنین با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی (www.tbtb.ir) بخش میز خدمت الکترونیک، نسبت به درخواست آزمایش کنتور اقدام کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ وظیفه تامین برق نزدیک به چهار میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک در محدوده‌ای به وسعت یک‌هزار و پنج کیلومتر مربع در شهر تهران را بر عهده دارد.