۰ نفر

وزیر کشور؛

فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم

۷ دی ۱۴۰۰، ۷:۴۳
کد خبر: 593912
فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بنزین گران شود؟ تاکید کرد: فعلا قراری برای گران شدن بنزین وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ که در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است، درباره برنامه وزارت کشور برای کنترل تجمعات اعتراضی که در برخی نقاط کشور بر سر مساله آب یا حقوق‌ها برگزار می‌شود، گفت: تلاش همکاران ما این است که درباره تجمعاتی که خواسته به حقی دارند، زمینه اقناع سازی انجام دهند و مسئولان مربوطه در بین کسانی که خواسته‌ای دارند، حضور یابند و آن دسته از خواسته‌های تجمع کنندگان را که قابل رفع است، رفع نمایند و آنهایی که الان مجموعه امکانات دولت برای جبران آنها کفایت نمی‌کند را در دستور بررسی و رفع در زمان قابل قبولی قرار دهند و مواردی هم که قابل عمل نیست یا توقعاتی شدنی نیست را توجیه نمایند.

وی تاکید کرد: در این زمینه موضوع اول ما این است که بیشتر اقناع سازی شود و عزیزان بدانند که مشکل و حرف‌شان شنیده شده و آنها که قابل بررسی و دنبال کردن است در سیر قرار گرفته است.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بنزین گران شود؟ با بیان اینکه «بنزین گران نخواهد شد»، اظهار کرد: فعلا قراری برای گران شدن بنزین وجود ندارد.