۰ نفر

قراردادهایی که یک مدیر سطح پایین منعقد کرد!

۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱
کد خبر: 589915
قراردادهایی که یک مدیر سطح پایین منعقد کرد!

وزیر نیرو با اشاره به تشکیل برخی پرونده‌ها علیه وزارت نیرو گفت: شرکت های مادر تخصصی قراردادهایی را امضا کردند که بخش بین الملل ما خبر ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در حاشیه نشست مدیران صنعت برق گفت: افزایش تولید، تقاضا و مدیریت اقتصاد با محوریت بورس انرژی، از دیگر برنامه‌های وزارت نیرو برای تابستان ۱۴۰۱ است.

وزیر نیرو با بیان اینکه برنامه‌های وزارت نیرو حول سه محور، برای چهار سال آینده پیش بینی و برای آن‌ها برنامه ریزی شده است، افزود: اعتبارات بودجه ۱۴۰۱ برای وزارت نیرو، رشدخوبی داشته است.

محرابیان تاکید کرد: در حال اجرای برنامه‌هایمان هستیم و با اجرای این برنامه‌ها امسال شاهد زمستانی بدون خاموشی برق خواهیم بود، البته ما به دنبال تابستان بدون خاموشی نیز هستیم.

وی با بیان اینکه تابستان امسال ۱۵ هزار مگاوات کسری تولید داشتیم، افزود: اگر این برنامه اجرا شود معادل ۱۴ سال گذشته، نیروگاه خواهیم داشت و با رعایت الگوی مصرف، دیگر دغدغه مصرف نخواهیم داشت.

محرابیان تاکید کرد: این پروژه‌ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه رصد می‌شود که مهمترین شاخص مدیران اجرایی، تحقق این برنامه است.

وزیر نیرو در ادامه گفت: در حال حاضر ما در قوه قضاییه پرونده‌هایی داریم که وقتی بررسی می‌کنیم معلوم می‌شود یک مدیر سطح پایین که جاهل یا ساده یا مغرض بوده است، یک امضایی داده و بر پایه این امضا یک حکم سنگین علیه ما داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه تفاهمی بدون طی مراحل نباید داشته باشیم، گفت: در گذشته بعضاً مکاتبات بین‌المللی انجام شده، یعنی مثلاً یک شرکت مادر تخصصی با یک وزیری در کشور دیگر مکاتبه کرده و تعهدات سنگینی داده شده بدون اینکه اصلاً معاونت بین‌الملل وزارت خبردار شده باشد. بنده از تمامی همکاران و مدیران وزارت می‌خواهم که مراقب باشند تا برای دستگاه گرفتاری ایجاد نشود.