۰ نفر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران؛

پایتخت نشینان مصرف برق را مدیریت کنند

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۱۷
کد خبر: 532236
پایتخت نشینان مصرف برق را مدیریت کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با صدور اطلاعیه ای با سپاس از مشترکان پایتخت در خصوص مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این موضوع شد و از مشترکان درخواست کرد تا با همراهی خود، یاور صنعت برق در این برهه حساس باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که روز یکشنبه منتشر شد به نقل از حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است:مشترکان پایتخت همان طور که مستحضر هستید استفاده بی رویه رمز ارزهای غیر مجاز از شبکه برق،  افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس و هم چنین کاهش بارندگی ها، باعث بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور شده است.

وی افزود: بروز خاموشی های پراکنده در سطح کشور و هم چنین پایتخت، مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تمام توان و قوا با همکاری و مدیریت مصرف مشترکان، اقدام به کاهش خاموشی ها کرده است.

برپایه اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ، از آن جایی که تامین برق مستمر و پایدار نیازمند همدلی و همراهی تک تک شهروندان دارد، لذا برای تحقق این موضوع رعایت توصیه های مدیریت مصرف در بخش خانگی، تجاری، صنعتی و غیره ضروری است، تا با این راهکارها خاموشی ها به حداقل و حتی صفر برسد.هم چنین این شرکت تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بخش های مهم از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای برق پایدار و مستمر باشند ، اما ضروری است تمامی این مراکز دارای مولدهای اضطراری آماده به کار نیز باشند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: فایل جدول برنامه خاموشی احتمالی در سایت شرکت توزیع برق تهران بزرگ تهران به نشانی www.tbtb.ir  و اپیلیکیشن برق من بارگذاری شده است، که مشترکان می توانند با مراجعه به این سایت از برنامه احتمالی خاموشی منطقه خود مطلع شوند.