۰ نفر

پس از توقف فعالیت خط لوله کلونیال؛

پرواز هواپیماها در آمریکا به دلیل کمبود سوخت متوقف شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 527149
پرواز هواپیماها در آمریکا به دلیل کمبود سوخت متوقف شد

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام کرد پس از آن که فعالیت خط لوله کلونیال با یک حمله سایبری متوقف شد، دو مسیر پروازی روزانه این شرکت به دلیل کمبود سوخت مجبور به فرود و توقف خواهند بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شرکت هواپیمایی "امریکن ایرلاینز" روز دوشنبه اعلام کرد پس از آن که فعالیت خط لوله "کلونیال" با یک حمله سایبری متوقف شد، دو مسیر پروازی روزانه این شرکت از مبدأ شارلوت در ایالت کارولینای شمالی به دلیل کمبود سوخت مجبور به فرود و توقف خواهند بود.

امریکن ایرلاینز اولین شرکت هواپیمایی ایالات متحده است که تأثیر حمله سایبری به خط لوله کلونیال را گزارش می دهد. این خط لوله تقریبا نیمی از سوخت مصرفی در ایالت های ساحل شرقی آمریکا را تآمین می کند.

بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا گفت: ما از نزدیک اوضاع را رصد می کنیم و شبانه روز کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از طریق شبکه خود به میزان کافی سوخت تأمین می کنیم.

امریکن ایرلاینز در ادامه اعلام کرد که برنامه دو پروازی که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته اند در تاریخ 15 مه به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

این شرکت همچنین تأکید کرد که پرواز روزانه آن از شارلوت به هونولولو اکنون در دالاس متوقف می شود، جایی که مسافران قبل از پرواز به هونولولو هواپیما را تغییر می دهند.

پرواز روزانه این شرکت از شارلوت به لندن نیز برای سوخت گیری در بوستون توقف می کند.