۰ نفر

برای اولین بار در زمستان؛

مشترکان کم‌مصرف صنایع بزرگ برق منطقه‌ای تهران پاداش می‌گیرند

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۰
کد خبر: 495296
مشترکان کم‌مصرف صنایع بزرگ برق منطقه‌ای تهران پاداش می‌گیرند

مدیر دفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: امسال برای اولین بار در زمستان، برای کمک به تامین سوخت نیروگاه های کشور و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تامین برق، به مشترکان صنایع بزرگ در صورت کم مصرف کردن برق، پاداش پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  رضا فلاحتکار اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و افزایش مصرف انرژی، به صنایع و کارخانه های بزرگ که سهم بزرگی در مصرف برق دارند در صورت مصرف بهینه، پاداش خوش مصرفی در صورتحساب آنها منظور می شود.

وی افزود: پیش از این، طرح تشویقی در تابستان و اوج مصرف اجرایی می شد که امسال برای زمستان نیز اختصاص یافت.

مدیر دفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه تابستان امسال ۱۸ مشترک بزرگ مشمول طرح تشویقی شدند گفت: این مشترکان شامل کارخانه ها و صنایع بودند که باعث کاهش بالای ۱۰۰ مگابایتی برق شدند.

وی ادامه داد: ۱۱ میلیارد تومان بابت خوش مصرفی به حساب این مشترکان اختصاص یافت.

پیش از این نیز در تاریخ هشتم دی ماه سال جاری بختیار ظهوری زنگنه معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای تهران اعلام کرده بود: طی نامه ای از مشترکان بزرگ از جمله صنایع بزرگ فولاد، سیمان، خودروسازی که مراکز عمده مصرف انرژی هستند، خواسته ایم با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق برای مدیریت و کاهش بار مصرفی در طول زمستان سال جاری شرکت برق را یاری دهند.

وی گفته‌بود: نتایج همکاری مشترکان به شرکت توانیر ارسال خواهد شد و پاداش در نظر گرفته شده همکاری در این طرح نیز محاسبه و متعاقبا پرداخت خواهد شد.