۰ نفر

اداره اطلاعات انرژی آمریکا خبر داد؛

کاهش تولید نفت شیل آمریکا به کمترین میزان ۷ماه گذشته

۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۲۲
کد خبر: 490234
کاهش تولید نفت شیل آمریکا به کمترین میزان ۷ماه گذشته

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت آمریکا در ماه ژانویه 2021برای چهارمین ماه متوالی کاهش یابد که کمترین میزان از ماه ژوئن 2020 به شمار می رود.

به گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در پیش بینی ماهانه خود اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت آمریکا در ماه ژانویه از حوزه های تولید نفت شیل حدود 136 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 7.44 میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان از ماه ژوئن به شمار می رود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، انتظار می رود میزان تولید در 7 حوزه بزرگ تولید نفت شیل به جز منطقه هاینسویل کاهش یابد؛ در این منطقه هم انتظار می رود میزان تولید تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند.

بر اساس این آمار، پیش بینی می شود بیشترین کاهش مربوط به حوزه پرمیان در تگزاس و نیومکزیکو باشد و با کاهش حدود 44 هزار بشکه در روز به 4.2 میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان از ماه ژوئن 2020 به شمار می رود.

در مجموع، انتظار می رود تولید نفت شیل برای چهارمین ماه متوالی کاهش یابد و بیشترین کاهش را از ماه می را ثبت کند. در آن ماه، تولیدکنندگان، میزان تولید را روزانه 1.6 میلیون بشکه برای جبران کاهش تقاضا در جهان به علت شیوع کرونا، کم کردند.

همچنین انتظار می رود تولید گاز طبیعی در ماه ژانویه به کمترین سطح از ماه ژوئن برابر با 80.78 میلیارد فوت مکعب در روز برسد.