۰ نفر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه:

واگذاری موفق پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی با افزایش و رونق تولید

۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵
کد خبر: 472338
واگذاری موفق پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی با افزایش و رونق تولید

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: افزایش تولید و اشتغال همراه با رضایتمندی پرسنل، تنها بخشی از دستاوردهای خصوصی سازی در پالایشگاه کرمانشاه است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدرضا امامی نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه در چند سال اخیر اظهار داشت: واگذاری موفق شرکت پالایش نفت کرمانشاه به بخش خصوصی در وهله اول منجر به خروج این شرکت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و جلوگیری از ورشکستگی و تعطیلی آن گردید که طبیعتا دستاوردی بسیار ارزشمند و کم نظیر است.

وی ادامه داد:  مدیریت بخش خصوصی شرکت پالایش نفت کرمانشاه با نگاه متحولانه در کلیه ابعاد و به دور از حاشیه های ابتدائی این واگذاری و با نظر خاص به منابع انسانی، کلیه امکانات موجود را در راستای تامین امنیت روحی و روانی پرسنل به کار گرفته به نحوی که اندک نگرانی در این خصوص برای کارکنان باقی نمانده است.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: افزایش و رونق تولید، تنوع تولید در انواع فرآورده‌ های ویژه، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی مستقیم و از بین بردن واسطه ای بنام پیمانکار، پیگیری مجدانه در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی شرکت، افزایش و پرداخت به موقع حقوق و مزایا ، پرداخت وام قرض الحسنه به کلیه کارگران شرکت، جذب و بکارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان متخصص و جویای کار استان از جمله دستاوردهای مثبت خصوصی سازی در پالایشگاه کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه افزود: توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی همچون پرداخت کمک های خیرخواهانه و عام المنفعه، حضور فعال و کمک رسانی مستمر در بحران های سیل و زلزله و همچنین کمک های مومنانه قابل توجه در بحث بحران کرونای اخیر،آزادی زندانیان و محکومین مالی و ... گوشه ی دیگری از مدیریت اثربخش و موفق بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است که این مهم حکایت از توجه مدیریت به مسائل اجتماعی و عمومی جامعه می باشد.

وی ادامه داد: عدم تعدیل نیروی انسانی، حفظ کرامت انسانی و افزایش امکانات رفاهی بدون تبعیض، پرداخت پاداش های مختلف جهت ایجاد انگیزه کاری بالاتر، ارزش دادن به جایگاه شخصی و اداری پرسنل، تلاش در جهت انجام خواسته های پرسنل که سالیان متمادی احقاق حق صورت نگرفته بود و... بخش دیگری از اقدامات امیدآفرین مدیریت بخش خصوصی این شرکت می باشد.

وی یادآورد شد: پرداخت به موقع کلیه مالیات های تکلیفی و قانونی و بدهی های معوقه و .... که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری است باعث شده که عدد پرداختی مالیات شرکت به عنوان پشتوانه ای برای به گردش درآمدن چرخهای توسعه و تولید استان در سایر ابعاد باشد.

امامی نیا تصریح کرد: با توجه به آمار و مستندات  در مجموع می توان گفت هر آنچه بعد از واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام شده سیر صعودی و افزایشی داشته و تاکنون روند کاهشی در هیچ زمینه ای وجود نداشته است که این مهم دال بر وجود اهلیت و توانایی مدیریتی بخش خصوصی پس از چهار سال از واگذاری موفق شرکت می باشد. 

این مقام مسئول یادآور شد: موارد مذکور تنها گوشه ای از وضعیت مطلوب شرکت پس از واگذاری با مدیریت بخش خصوصی بوده که بحق شایسته تقدیر و تشکر می باشد همچنین ارتباط درست و منطقی با عامه مردم و نخبگان از طریق رسانه ها نیز جهت انتقال دستاوردهای شرکت نیز مورد توجه بوده و همین امر سبب از بین رفتن حس بدبینی به امر واگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در خاتمه گفت: پرسنل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با ارسال نامه ای به حضرت  آیت الله رییسی ریاست محترم قوه قضاییه ضمن تاکید بر موارد فوق الذکر اعلام رضایت و حمایت قاطع خود را از مدیریت بخش خصوصی شرکت عنوان داشته اند و این نامه با طومار امضاها به محضر ایشان ارسال شده است و خود این امر مهم نیز دال بر وجود حس رضایت ،کار وتلاش جهت رونق و جهش تولید در استان در راستای اجرای فرامین  رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.