۰ نفر

مشکل کم آبی تبدیل به معضلی بزرگ در کشور شده است

۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۷
کد خبر: 444344
مشکل کم آبی تبدیل به معضلی بزرگ در کشور شده است

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با اشاره به مشکل کم آبی در مناطق استان اصفهان گفت: مشکل کم آبی تبدیل به معضلی بزرگ در کشور شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، ابوالفضل ابوترابی  با اشاره به مشکلات حوزه نجف آباد، تیران و کرون گفت: این مناطق در استان اصفهان سال هاست که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر به مسئولان اجرایی کشور، هیچگونه تلاشی در جهت رفع مشکلات مردم و شهرستان دیده نشده و این روند باعث گلایه مندی مردم شده است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان های  نجف آباد، تیران و کرون وجود دارد، معضل بیکاری است که با توجه به سال جهش تولید و استفاده از ظرفیت نیروی جوان، متاسفانه هیچ اقدام سازنده ای از جانب دولت مشاهده نشده و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از جوانان این شهرستان ها، شغل های خود را از دست داده و بیکار شده اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: مشکل کم آبی که به معضلی ملی در کشور تبدیل شده است، در شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون نیز این مشکل وجود دارد و بسیاری از هم وطنان در این دو شهرستان و سایر شهرهای کشور، نیاز مبرم به تامین آب شرب دارند و با شروع شدن فصل گرما، در بسیاری از مناطق آب جیره بندی شده و باعث مشقت برای مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم نسبت به گرانی ها اعتراض داشته و بسیاری نیز بیکار شده اند، از دولت انتظار می رود با مساعدت های لازم و اتخاذ تدابیر ویژه ، مردم را در این وضعیت یاری کرده و بسیاری از کمبود ها و کاستی ها را جبران کند.