۰ نفر

طی مراسمی انجام شد؛

معارفه مدیرتوسعه منابع انسانی پترول

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
کد خبر: 432870
معارفه مدیرتوسعه منابع انسانی پترول

با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان، صادق معمار به عنوان مدیر توسعه منابع انسانی این شرکت معرفی شد.

به گزارش‌ اقتصادآنلاین، روز جاری طی مراسمی، مدیر جدید توسعه منابع انسانی در شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان از سوی مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت پترول در این مراسم با اشاره به امانت بودن مسئولیت های محوله گفت: مهمترین نکته امانت داری این است که آن را به نحو احسن حفظ و به افراد بعد از خود تحویل دهیم.قبول مسئولیت موضوع بسیار مهمی است و شخصی که قبول مسئولیت می کند قدم در یک راه دشوار می گذارد که در انجام آن نباید کوتاهی صورت گیرد.

وی افزود : پترول با توجه به رسالتی که در صنعت دارد از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و حوزه مدیریت منابع انسانی بعنوان مدیریتی که با نیروی انسانی سرو کار دارد جز پر چالش ترین ها بشمار می رود. 

مدیرعامل پترول به اهمیت حوزه منابع انسانی اشاره و تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی سنگ صبور شرکت است و باید در این حوزه تلاش های مهمی صورت بگیرد و مدیر منابع انسانی این مجموعه باید بر خواسته ها و انتظارات تمامی گروه های شغلی احاطه داشته باشد.

اشرف زاده اظهار امیدواری کرد با همراهی و همدلی تمام همکاران و ابتکار و مسئولیت پذیری معمار شاهد ترویج و اعتلای سنت ارزشمند کرامت انسانی ، توسعه دانش اندوزی ،ساماندهی و چابک سازی ساختار نیروی انسانی ، توسعه مدیریت علمی توام با تفکر سیستمی با بهره گیری از مدیریت دانش باشیم .همچنین با برقراری و ایجاد تعامل مثبت و اثر بخش با مدیریت منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های تابعه جهت تدوین سیاست تدوین سیاست های کلان منابع انسانی در تمامی زمینه ها شاهد تغییر وتحولات بیشتری درشرکت باشیم .

در پایان مراسم از خدمات ارزشمند میرسعید رشیدی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد .