۰ نفر

ضرورت عرضه فوری الکل‌ در بورس انرژی

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵
کد خبر: 425082
ضرورت عرضه فوری الکل‌ در بورس انرژی

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است عرضه فوری الکل‌ در بورس انرژی برای تولیدات کارخانه‌های اقلام ضدعفونی کننده، اقدامی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، عدل هاشمی‌پور به راهکارهای تقویت شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده در  بورس و عرضه الکل در بورس انرژی اشاره کرد و گفت: عرضه بیشتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده در بورس، تنها با مدیریت جهادی و تصمیم‌گیری در بحران اتفاق خواهد افتاد، در واقع مسئولان باید انگیزه سرمایه‌گذاری در بورس را برای بخش خصوصی به منظور تولید و عرضه مواد ضدعفونی‌کننده ایجاد کنند، این در حالی است که پتروشیمی‌ها نیز در تولید این مواد خوب ظاهر نشده‌اند و اگر اقدام موثری انجام نشود، کمبود مواد ضدعفونی‌کننده تا ماه‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل جلسه با فعالان این حوزه و شنیدن پیشنهادات آن‌ها می‌تواند به رفع مشکلات‌شان، ازجمله بورکراسی اداری و عدم حمایت بانکها کمک کند، در این صورت شاید بتوان مشکل را در کوتاه مدت حل کرد و ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده را افزایش داد.

وی معتقد است عرضه فوری الکل‌ها در بورس انرژی برای تولیدات کارخانه‌های اقلام ضدعفونی کننده اقدامی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اکثر شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در بورس حضور چندانی ندارند، اضافه کرد: بطور مثال شرکتی به بزرگی فولاد مبارکه -که به صورت تخصصی مواد ضدعفونی‌کننده ‌تولید کند-، در بورس نداریم البته برخی شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌‎کننده در بورس حضور دارند اما بسیار کوچک هستند.