۰ نفر

سهمیه نوروزی بنزین در تابستان استفاده شود

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۳۵
کد خبر: 422675
سهمیه نوروزی بنزین در تابستان استفاده شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تحت‌شعاع قرار گرفتن سفرهای نوروزی، صاحبان خودرو می‌توانند در تابستان سال آینده از سهمیه ۶۰لیتری بنزین خود استفاده کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل خانه ملت، جلال میرزایی  با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مبنی بر تخصیص 60 لیتر بنزین نوروزی به صاحبان خودروها، گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق به دولت اجازه داد شد از محل منابع در  اختیار، نسبت به افزایش سهیمه بنزین در ایام نوروز اقدام کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه دولت با این پیشنهاد مخالف بود اما پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون تلفیق به دولت اجازه داده شد نسبت به افزایش سهیمه بنزین در ایام نوروز به میزان 60 لیتر اقدام کند.

به گفته وی با توجه به شیوع بیماری کرونا و تحت شعاع قرار گرفتن سفرهای نوروزی مردم می‌توانند در تابستان سال آینده نیز از این سهمیه استفاده کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: از آنجا که اکنون همه مسائل تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است باید سفرها را به تابستان یا پس از عید فطر موکول کرد و از سهمیه مذکور در این ایام استفاده کرد.