۰ نفر

درخشش گسترش انرژی پاسارگاد در میان صد شرکت برتر کشور (IMI-100)

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبر: 411063
درخشش گسترش انرژی پاسارگاد در میان صد شرکت برتر کشور (IMI-100)

در رتبه بندی اخیر سازمان مدیریت صنعتی (IMI-100)، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد موفق به کسب رتبه ۴١ در بین شرکت های ایرانی و نیز رتبه سوم بیشترین رشد فروش در میان صد شرکت برتر کشور شد.

پاسارگاد

به گزارش اقتصادآنلاین ، همایش بیست و دومین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، مدیران ارشد بنگاه‌های برتر کشور و متخصصان این حوزه روز گذشته برگزار شد

 در این همایش شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با 51 پله ارتقا نسبت به سال قبل به  رتبه ۴١ در میان صد شرکت اول ایستاد. همچنین گفتنی است شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در میان صد شرکتی که بیشترین رشد فروش را در سال گذشته داشتند، رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاری و با استناد به صورت های مالی تائید شده و ارزش افزوده ، میزان دارایی و اشتغالزایی ، سودآوری و ارزش بازار انجام می گیرد.

سازمان ‌مدیریت ‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (IMI-100)  را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت آن سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی حال حاضر کشور ارائه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

گفتنی است؛ سازمان مدیریت صنعتی هر ساله اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران می نماید. این رتبه بندی که 500 شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاههای اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار) گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.